Ik vond eerder de transfer naar PSG een vreemde overgang. Voegde aan Real Madrid helemaal niks toeen had nou niet de illusie dat ie het niveau heeft waar men in Parijs naar streeft. Een hoger niveau dan Las Palmas zou ie overigens wel aan moeten kunnen.Jes? ging afgelopen zomer nog van Real Madrid naar Paris Saint-Germain voor €25 miljoen; nu is hij alweer overbodig en is er een akkoord met Las Palmas. Jes? wordt voor de rest van het seizoen gehuurd met een optie tot koop voor Las Palmas. Toch opvallende overgang.
Plus nog wat lastige targets waar wat bonussen aan vast zitten zoals bij het spelen van 10 wedstrijden 10 miljoenen bij het eindigen in het linkerrijtje 15 miljoen.
Het kan dus echt nog gekker. 60 miljoen voor een tribuneklant...
Wat is dat voor en lachwekkend bedrag? Overigens vraag ik me af of ze met Draxler w?l landskampioen worden.
Ik lees dat het om 70 miljoen euro gaat op NU.nl. Die 60 miljoen leek mij ook wat aan de lage kant. Zal wel in ponden zijn.
Ik niet. Die weten dat het ten koste gaat van hun status als beste en op een na beste voetballer ter wereld.Tevez gaat waarschijnlijk ook als Boca akkoord gaat met 84 miljoen. Ik zie Messi of Ronaldo binnenkort ook nog wel die kant op gaan voor zo'n 300 miljoen.
Dat zijn ook gewoon weg bedragen die je als voetballer niet kunt weigeren.
Maar toch moet je eerst een beetje slim onderhandelen, dus dan moet je bijvoorbeeld nog weigeren als ze een halve pond per seconde bieden. Lijkt mij een bijzonder proces.