[Transfers] Buitenland

Raul

Well-known member
Mooi, kunnen ze hun belastingschuld plus boete mee betalen. Dat vergeet Pinto da Costa nog weleens te doen. Wel bizar hoe deze gasten Corona, Diaz, Sergio Oliveira, Vitinha en Vieira binnen enkele maanden zien vertrekken. Deze hebben al vast meer dan een miljard aan transfers binnengehaald in de afgelopen 15 jaar.
Mooi. En het zullen niet de laatsten zijn.
 

U.G.

Well-known member
Portuguese wanksta ? Mafketel, helemaal zelf verzonnen ? 😁

Ja blabla ‘het zullen niet de laatsten zijn’ , super bedankt voor je bijdrage
 
  • Wow
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ja, zelf verzonnen hihi.

Mijn bijdrage? Wat bazel je nu weer? Je reageert op mijn post over deze talenten van Porto. Verder zijn er vast meer Portugezen die gaan verkassen naar andere clubs. Begrijp je dat? Ik zie het als een waardering voor alle talent dat daar loopt en dat is niet weinig.
 

U.G.

Well-known member
Ik quoteerde je bericht om het aanvullen. Simpelweg. Verder lijkt het me meer dan logisch dat er ( ooit) nog meer spelers gaan vertrekken. Of de Portistas dan zo’n leegloop waarderen of mooi vinden is dus wat ik betwijfel ( of ik weet zeker wel van niet ).

En wanksta zo noem je maar vriendjes, we hebben niet samen geknikkerd.
 
  • Wow
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ik geloof dat ik je niet meer volg hier. Maar goed. Succes verder.

Jazeker. Ik ga verder knikkeren met mijn vriendjes. Heerlijk op niveau.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Immanuel Pherai gaat van Borussia Dortmund naar Eintracht Braunschweig (2e Bundesliga). Pherai is inmiddels 21 jaar. Helaas één van de vroeg uit Nederland vertrokken toptalenten die maar niet weet door te breken.
 

Batigoal

Well-known member
AS Monaco haalt Andrea Belotti transfervrij. Dat betekent dat Boadu nu 3 spitsen voor zich heeft. Benieuwd wie van de top 3-ploegen hem gaat halen.
 

Raul

Well-known member
AS Monaco haalt Andrea Belotti transfervrij. Dat betekent dat Boadu nu 3 spitsen voor zich heeft. Benieuwd wie van de top 3-ploegen hem gaat halen.
Bij Monaco zijn ze nog niet eens klaar met het halen van spitsen las ik ergens.
 

Abubakari

Well-known member
Tijdens mijn vakantie blijken er dus geruchten te zijn over een vertrek, vandaar dit statement.

Er zijn diverse redenen waarom ik niet voor United in Manchester aan het werk ga en pas voor een eventueel aanbod van deze club. Toekomst kan anders zijn, maar nu geen redenen om een overstap te maken.

Ten Hag schijnt nog een Ajacied te willen en zo duur ben ik niet.
 

Batigoal

Well-known member
Bij het volgende supertalent van zusterclub RB Salzburg heeft RB Leipzig wél beet: spits Benjamin Sesko gaat naar de Duitse club.

Ook Timo Werner gaat naar Leipzig trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
B0B812AC-78F4-4BF1-969C-57783B4BB19A-860x727.jpeg
 
Bovenaan