[Transfers] Buitenland

ALenstra

Well-known member
Kyle Walker van Manchester City naar Burnley voor slechts 5 miljoen pond. Manchester City betaalde ooit 45 miljoen voor hem.

Batigoal

Well-known member
Sam Beukema voor 30 miljoen van Bologna naar Napoli. Toch wel weer een hele mooie transfer. Nu zitten we qua centrale verdedigers best goed bij Oranje, maar toch een mooie ontwikkeling. Ik zou hem gewoon eens een kans geven. Van Dijk is ook niet meer de jongste.

Abubakari

Well-known member
Ik ga ook naar Napoli. Contract voor 1 wedstrijd waarbij ik op de tribune plaats moet nemen. Moet er nog voor betalen ook. Hoop dat Beukema het beter geregeld heeft.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik ga ook naar Napoli. Contract voor 1 wedstrijd waarbij ik op de tribune plaats moet nemen. Moet er nog voor betalen ook. Hoop dat Beukema het beter geregeld heeft.
Hoe Lang ga je?

Ik ga in Afrika talenten scouten voor PSV, daar kosten ze vast geen 15 miljoen.

Batigoal

Well-known member
Marko Arnautovic (35) gaat voetballen in het land van zijn vader, Servië. Hij wordt bij Rode Ster Belgrado de best betaalde voetballer in de Servische competitie ooit. De fanatieke fans zijn in elk geval door het dolle heen dat zo'n grote naam voor hun club komt voetballen. Of het sportief zo'n succes wordt vraag ik me af, want hij kon met Inter echt niet meer mee en fit blijven lukt ook niet altijd meer. Maar het is de club waarvan hij fan was als kind, dus dat is een mooie transfer.

Een andere bekende naam; Jeremía Recoba, zoon van de legend Alvaro Recoba, gaat naar Europa om te voetballen voor het gedegradeerde Las Palmas.

Batigoal

Well-known member
6883ecfccf0b9.jpeg

Prachtige transfer voor Ruben Kluivert! Vorig jaar vertrok de verdediger bij FC Dordrecht om bij Casa Pia in Portugal te spelen. Daar heeft hij het zo goed gedaan dat hij nu gekocht is door Olympique Lyon.

Bovenaan