Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys heeft het contract met verdediger Sanny Monteiro met twee jaar verlengd. Hij kwam afgelopen zomer over van Zwaluwen en speelde zich in de basis.
 

Unregistere

Well-known member
Katwijk haalt GVVV-spits Frank Tervoert.

De club uit Veenendaal reageert direct en trekt Jeremy de Graaf aan. De spits van VVOG is momenteel gedeeld topscorer van de derde divisie zaterdag.
 

de waan

Well-known member
Dat lijkt me wel, maar dat is toch ook niet zo verrassend.

Overigens zit Tervoert de laatste tijd vooral op de bank volgens mij.
 

Unregistere

Well-known member
Tervoert is inderdaad geen basisspeler. Ook 'pas' vier goals gemaakt tot nu toe. Maar hij schijnt inmiddels ook in de omgeving van Amsterdam te wonen, dat zal ook wel een rol spelen. Al lees ik op de site van GVVV dat De Graaf ook in Amsterdam woont, dus die zal de reisafstand dan geen probleem vinden.

Snel gehandeld in elk geval, maar misschien was de volgorde wel andersom natuurlijk. Dat kan ook.
 

Unregistere

Well-known member
Leuke speler is dat, handige vleugelspits. Best verrassend.

HHC Hardenberg trekt Derre Kwee aan. Die komt in de winterstop al. Ex-prof van FC Twente en FC Emmen als ik het wel heb.
 

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys heeft ingezien dat de defensie wel wat versterkt kan worden. Logisch dus dat de eerste nieuweling voor volgend seizoen een centrale verdediger is. De 25-jarige Sven van Ingen komt over van competitiegenoot TEC. Lange speler, handig bij spelhervattingen. Hij scoorde ook al drie keer in de tweede divisie.
 

Unregistere

Well-known member
AFC heeft voor komend seizoen Eelke de Graaf aangetrokken. Een 28-jarige spits van derdedivisionist ODIN '59. Momenteel heeft De Graaf zeven treffers achter zijn naam. Hij liet aan de website Hetamsterdamschevoetbal.nl weten het vooral als een eer te zien dat AFC hem benaderd heeft.

Een contract zal hij uiteraard niet tekenen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Jordi van Gelderen van AFC verlaat per direct AFC. Hij gaat geld verdienen in Duitsland, bij AFC moet je het immers voor de eer en enkele consumptiebonnen doen.
 

Unnekuukse

Active member
Spits Gianluca Maria verruilt JVC Cuijk voor TEC.
Uitstekende spits, maar in het eerste half jaar veel geblesseerd en daarom van beperkte waarde geweest. Veel kleine spierblessures vooral. Hoop voor hem en TEC dat hij in het tweede seizoenshelft meer kan spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Spits Gianluca Maria verruilt JVC Cuijk voor TEC.
Uitstekende spits, maar in het eerste half jaar veel geblesseerd en daarom van beperkte waarde geweest. Veel kleine spierblessures vooral. Hoop voor hem en TEC dat hij in het tweede seizoenshelft meer kan spelen.

De eerste wintertransfer ooit tussen amateurclubs, in die zin wel bijzonder. Ben benieuwd of er meer zullen volgen deze winterstop.
 

Unregistere

Well-known member
Allrounder Niels van Pelt, dit seizoen tot nu toe goed voor zeven goals bij HBS, maakt een stap omhoog. Hij gaat naar VVSB.
 
Bovenaan