Transfers 2e divisie

de waan

Well-known member
Een club met 110 teams die geen licht heeft op het hoofdveld en dat ook niet nodig vindt, dat is sowieso nogal raar natuurlijk.
 

SanMark.

Well-known member
Gewoon overal tegen willen blijven zijn.

Als je prestatie voetbal wilt spelen zul je mee moeten doen. Anders gewoon lekker afhaken en weer onderaan beginnen.
 

Pieros

Active member
Ze hebben bij Kon HFC gemiddeld op zaterdag maar iets van 6 a 7 senioren en juniorenteams die thuis spelen.
De rest is pupillenteams.
Is het dan zo'n probleem om op zaterdag om 18.00 uur te spelen ?
Met die 30 sen. en jun teams op zondag lijkt het me moeilijker om op zondagmiddag een wedstrijd te spelen.

Volgens het artikel is zaterdag om 18.00 geen optie ivm het niet hebben van verlichting.
 

SanMark.

Well-known member
Het is natuurlijk al raar dat een club met de grootte van HFC geen speelveld met verlichting heeft, maar afgezien daarvan kan er in de zomertijd gewoon om 18.00 uur gespeeld worden en gezien bovenstaande moet het toch te regelen zijn dat er in de wintertijd wat vroeger op zaterdag gespeeld wordt ...

Ze zullen wel speelvelden met verlichting hebben maar het hoofd veld heeft dat niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heel bijzonder maar Jong Twente 'koopt' gewoon een speler in deze situatie.
Het is de jonge aanvaller Solace Uyi-Olay van Hercules.
 

Unregistere

Well-known member
Gersom Klok verruilt HHC Hardenberg voor FC Emmen. Dus geen tweede divisie voor Klok, maar een rentree in het betaalde voetbal.
 

De Groene Scout

Well-known member
HansieHansie haalt Erik de Kruijk weer terug naar FC Lienden. Hij speelde er al eerder (in de eerste periode van Kraaij) en komt nu over van SteDeCo.
 

Unregistere

Well-known member
Mooie transfer nog voor hem. Speelde bij SteDoCo niet meer zo heel veel, maar als multifunctionele, ervaren speler kun je hem er volgens mij prima bij hebben.
 

Unnekuukse

Active member
Mooie transfer nog voor hem. Speelde bij SteDoCo niet meer zo heel veel, maar als multifunctionele, ervaren speler kun je hem er volgens mij prima bij hebben.

Zat in zijn tijd bij JVC Cuijk al vooral op de bank.. Vraag me af of hij een stapje hoger nog van zoveel toegevoegde waarde kan zijn...
 

de waan

Well-known member
En voor de zoveelste keer maar weer (foutief) melden dat er voor het eerst sinds 1954 geproveerd kan worden vanuit de amateurs.
 

Unregistere

Well-known member
Zat in zijn tijd bij JVC Cuijk al vooral op de bank.. Vraag me af of hij een stapje hoger nog van zoveel toegevoegde waarde kan zijn...

Niet voor de basis, verwacht ik. Maar wellicht om zo af en toe nog op te draven bij afwezigen. Of om een voorsprong over de streep te trekken.
 
Guido Pauw gaat van FC Lisse naar VVSB. De spits moet de concurrent worden van Giovialli Serbony nadat Stijn van der Slot te kennen heeft gegeven naar het buitenland te vertrekken voor zijn studie.
 

Lennard95

New member
De 22 jarige Anthony Biekman en de 18-jarige Anastasios Kefalas maken de overstap naar VV Katwijk. En Sabir Achefay komt over van de kampioen van de zondag topklasse FC Lienden.
 

Unregistere

Well-known member
Biekman heeft ook al lekker wat clubjes gehad de afgelopen jaren zeg. Hopelijk vindt hij bij Katwijk dan wel zijn plek.

Die jongen van Lienden ken ik niet. Speelde die wel eens?
 

Unregistere

Well-known member
Ook Spakenburg en Excelsior Maassluis doen nog zaken.

Spakenburg heeft Joey Belterman aangetrokken. De middenvelder komt over van FC Den Bosch.

Excelsior Maassluis heeft Quentin Albertus gehaald. Hij had geen club meer nadat hij begin vorig seizoen stopte bij Sparta Rotterdam. In zijn kielzog is ook Desko Destanovic overgekomen van Leonidas zondag.
 

Batigoal

Well-known member
Is er ook ergens een handig overzicht te vinden van alle transfers in de 2e Divisie volgend seizoen?
 
Bovenaan