Ze hebben bij Kon HFC gemiddeld op zaterdag maar iets van 6 a 7 senioren en juniorenteams die thuis spelen.
De rest is pupillenteams.
Is het dan zo'n probleem om op zaterdag om 18.00 uur te spelen ?
Met die 30 sen. en jun teams op zondag lijkt het me moeilijker om op zondagmiddag een wedstrijd te spelen.
HHC hengelt nog even de smaakmaker van Quick'20 binnen. Reuven Niemeijer, veel scorende aanvallende middenvelder, komt er komend seizoen bij.
Het is natuurlijk al raar dat een club met de grootte van HFC geen speelveld met verlichting heeft, maar afgezien daarvan kan er in de zomertijd gewoon om 18.00 uur gespeeld worden en gezien bovenstaande moet het toch te regelen zijn dat er in de wintertijd wat vroeger op zaterdag gespeeld wordt ...
Mooie transfer nog voor hem. Speelde bij SteDoCo niet meer zo heel veel, maar als multifunctionele, ervaren speler kun je hem er volgens mij prima bij hebben.
Zat in zijn tijd bij JVC Cuijk al vooral op de bank.. Vraag me af of hij een stapje hoger nog van zoveel toegevoegde waarde kan zijn...
FC Lienden raakt de clubtopscorer Frank Wiafe kwijt. Hij mag het nog een keertje bij Fortuna Sittard proberen.