Transfers 2e divisie

Jozsef

New member
Excelsior Maassluis heeft Quentin Albertus gehaald. Hij had geen club meer nadat hij begin vorig seizoen stopte bij Sparta Rotterdam. In zijn kielzog is ook Desko Destanovic overgekomen van Leonidas zondag.

Albertus had ik al meegekregen. Die Destanovic, meer voor de breedte zeker?
 

Unregistere

Well-known member
Albertus had ik al meegekregen. Die Destanovic, meer voor de breedte zeker?

Denk ik wel ja. Voormalig jeugdspeler van ADO Den Haag. Maar Leonidas was vrij beroerd afgelopen seizoen, dus hij zal flink moeten wennen. Aan de andere kant, Berkhout speelde bij Barendrecht ook nooit en doet het nu prima in Maassluis. Dus wie weet...

Kozakken Boys heeft een nieuwe doelman. Ze huren Nils den Hartog een seizoen van RKC Waalwijk. Hij moet de concurrentiestrijd met Jesper Hogedoorn aangaan.
 

Unnekuukse

Active member
Blijkbaar niet. Volgens site van JVC Cuijk vlak voor de overschrijvingstermijn rondgekomen. In dat geval wel opmerkelijk lang stil gehouden.
 

Unregistere

Well-known member
Kulhan wordt vast de opvolger van Mark van den Boogaart, die door priv?-omstandigheden niet meer volledig beschikbaar zal zijn voor AFC.

TEC raakt Daoud Bousbiba kwijt aan FC Eindhoven.
 

Unregistere

Well-known member
FC Lienden heeft Wouter de Vogel aan de selectie toegevoegd. Hij was clubloos en maakte in de oefenwedstrijd tegen Spakenburg al indruk met twee goals. De Vogel speelde als prof voor onder andere FC Den Bosch, FC Dordrecht, ADO Den Haag, Telstar en FC Oss.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hoorde vanmiddag dat Lester Stofkoper (oud pupil van mij) toch niet de overstap heeft gemaakt nar FC Lienden. Was veel gezeur en 'mitsen en maren' bij het tot stand komen van een contract. Hij zag er zelf uiteindelijk vanaf en gaat gewoon bij Leones verder.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Spakenburg heeft met Theo Timmermans een vierde doelman aan de selectie toegevoegd. Ex-prof van Veendam en Volendam, die vorig seizoen clubloos was.
 

De Groene Scout

Well-known member
Angst; van de 3 keepers op dit moment zijn er 2 geblesseerd (1 langdurig). Als titelkandidaat laat je dan niets aan het toeval over en koop je er gewoon 1 bij.
 

de waan

Well-known member
Heeft Spakenburg dat echt helemaal niks in het 2e of de A1 lopen, dat ze zelfs hiervoor nog een oudprof moeten binnen hengelen?
 

de waan

Well-known member
Dat is in principe toch ook niet nodig. Een paar keer banken normaal gesproken, meer niet. Echt compleet van de zotte om daar nog weer iemand voor aan te trekken.
 
Bovenaan