Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Barendrecht heeft zich per direct versterkt met Shurendo Janga, een negentienjarige aanvallend ingestelde speler. Janga was clubloos nadat Feyenoord hem geen contract aanbood. Morgen tegen Achilles '29 is hij al inzetbaar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik had het al eens genoemd, maar nu is het toch ook echt waarheid; AFC doet een paniek-aankoop in de winterstop.
Raily Ignacio wordt dan overgenomen van Kozakken Boys. De spits zit in Werkendam veel op de bank en Wetzel heeft bij AFC juist een echte spits nodig.

Bah, laffe koopclub.
 

Unregistere

Well-known member
Rick Bouwmeister zal in de winterstop vertrekken bij FC Lisse. De aanvaller kan door de afstand en reistijd zijn werk en het voetbal niet zo combineren als hij zelf zou willen. De 28-jarige aanvaller kwam afgelopen zomer over van AZSV en scoorde tot op heden twee keer voor Lisse.

Het is nog onbekend waar hij zijn loopbaan voortzet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nee, zonder gekheid zal wel iets worden in de omgeving Utrecht. Voor zijn werk is hij daar gaan wonen en dacht dat de afstand Lisse - Utrecht wel goed te doen zou zijn. Dat is dus 3 tot 4x per week wel even tegengevallen. Wordt dus Magreb'90. :rumcolaa:
 

Unregistere

Well-known member
Dan is Magreb inderdaad de beste keuze! :duim:

En anders eventueel DOVO, waar aanvaller Gilbrano Plet in de winterstop vertrekt.
 

Unregistere

Well-known member
De verdedigers Toby Mulder en Wesley Pollemans vertrekken na dit seizoen bij Kozakken Boys. De kans is groot dat zij voor een ambitieuze club, thans uitkomend in de hoofdklasse, zullen kiezen.
 

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys heeft een prima aanwinst aangekondigd voor komend seizoen. Jeroen Spruijt, de topscorer van Westlandia, komt dan namelijk naar de Middelmors.
 

Unregistere

Well-known member
Aardige transfer voor Katwijk. Hengelen even Joey Jongman binnen. Zullen ze in Barendrecht niet blij mee zijn....
 

de waan

Well-known member
De verdedigers Toby Mulder en Wesley Pollemans vertrekken na dit seizoen bij Kozakken Boys. De kans is groot dat zij voor een ambitieuze club, thans uitkomend in de hoofdklasse, zullen kiezen.

Unitas! Oh nee, die andere ambitieuze club waarschijnlijk.
 

Unregistere

Well-known member
Unitas! Oh nee, die andere ambitieuze club waarschijnlijk.

Unitas speelt momenteel niet in de hoofdklasse, al is de kans zeker aanwezig dat dit volgend seizoen wel zo is. ;)

Die is voor mijn gevoel zo'n beetje allesbepalend bij Barendrecht of niet?

Zeer belangrijke speler voor ze inderdaad, beetje het 'Dreh-und Angelpunkt'. Op die positie denk ik ook een van de beste spelers in de tweede divisie. Ik had niet verwacht dat hij nog eens deze stap zou zetten, ook gezien zijn werkzaamheden naast het voetbal. Volgens mij had Barendrecht dat ook niet zien aankomen.

Zal lastig worden voor ze om hem te vervangen, sowieso zal dat wel een ander soort speler worden. Kan best zijn dat ze nu een poging wagen om Delano ? Cohen terug te halen, nu spelend bij Quick Boys.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Ik wilde hem deze week nog gebruiken voor mijn verslag in de krant. Uiteindelijk toch maar op safe gegaan. Nu heb ik daar spijt van.
 
Bovenaan