Transfers 2e divisie

Sjorro

Active member
[h=1]Dyon Gijzen naar De Treffers[/h]De aankomende twee seizoenen zal Dyon Gijzen voor De Treffers voetballen. De 23-jarige aanvallende middenvelder kan ook als buitenspeler uit de voeten.

Afgelopen seizoen kwam Dyon uit voor Jupiler League club MVV uit Maastricht. Daar werd hij vanaf het seizoen 2016-2017 toegevoegd aan de selectie. Vorig seizoen kwam Dyon tot 22 duels in de Jupiler League (waarvan ??n in de play-offs). Hierin maakte Dyon vijf doelpunten en gaf hij twee assist. In totaal kwam hij tot 744 minuten.

In de seizoenen daarvoor speelde Dyon Gijzen voor VVV Venlo. Dit zowel in de jeugd als in het eerste team. Als jeugdspeler kwam Dyon verder uit voor SC Brachterbeek en VV Linne (uit zijn huidige woonplaats Linne).
Op 19-jarige leeftijd maakte hij zijn debuut voor VVV in de Jupiler League. In de uitwedstrijd tegen FC Eindhoven viel Dyon zes minuten voor tijd in Jules Reimering.
Het eerste doelpunt in het betaalde voetbal werd op 22-11-2013 gemaakt in de thuiswedstrijd tegen Telstar.

Dyon speelde in totaal 58 wedstrijden (2.503 minuten) Jupiler League waarin negen doelpunten en zeven assists op zijn conto geschreven werden.

De geboren Roermonder is blij met zijn overstap: ‘De Treffers heeft een landelijk aanzien waarbij alles voor elkaar is. Daarnaast is de Tweede Divisie een heel goed niveau waarin alles mogelijk is.’
Dyon studeert op dit moment via de VVCS HBO Topsport en Ondernemerschap. ‘Hierin heb ik nu twee jaar afgerond en moet ik er nog twee. Via De Treffers ga ik ook mijn maatschappelijke carri?re nog meer vorm geven.’

Voor Dyon wordt het een weerzien met oude VVV-bekenden Pim Balkestein en Bas Hendriks. ‘Met beiden heb ik samen gevoetbald, zowel in de jeugd als in de selectie van VVV. Ik heb natuurlijk contact met ze gehad en zij versterkten mijn gevoel om voor De Treffers te kiezen.’

Met de komst van Dyon Gijzen krijgt de selectie steeds meer vorm. Eerder kwamen Patrick Heesakkers (GVVV), Tom Beissel (Telstar), Wouter Op den Camp (Juliana’31), Eef van Riel (Achilles’29), Marc H?cher (Helmond Sport), Devin Jacobs en Akin Zeyrek (beide O-19).
Aanstaande zondag om 15.00 uur start de eerste training voor de mannen van Anton Janssen. Dit natuurlijk op ons eigen sportpark Zuid.
 

Sjorro

Active member
Volgens mij best aardige versterkingen Sjorro. Waar gaat De Treffers voor? Top 5, of stiekem nog meer?

Moeilijk te zeggen, we hebben inderdaad een hoop doelpunten ingeleverd. Daarbij zijn de verschillen minimaal in de 2e divisie.
Weer meedoen om de bovenste plaatsen zou top zijn, maar volgens mij kan het alle kanten op. Afgelopen seizoen was (voor mij) boven verwachting goed. Maar helaas was bovenin de spanning al snel weg.....
 

Unregistere

Well-known member
Thomas van den Houten sluit aan bij AFC. De vleugelverdediger was clubloos nadat Telstar zijn contract niet verlengde.
 

Unregistere

Well-known member
Katwijk voegt nog een doelman toe aan de selectie. Ridderkerker Ricardo Kieboom (25), de afgelopen jaren reservedoelman bij Sparta Rotterdam, sluit per direct aan.
 

Unregistere

Well-known member
Doelmannen toevoegen is populair. Ook Kozakken Boys trekt nog een keeper aan. Nils den Hartog komt over van RKC Waalwijk. Afgelopen seizoen was hij al op huurbasis actief in Werkendam.
 

de waan

Well-known member
Achilles had nog maar ??n keeper, dus die doen voorlopig nog niet mee aan de Spakenburg-bokaal.
 

De Groene Scout

Well-known member
Achilles had nog maar ??n keeper, dus die doen voorlopig nog niet mee aan de Spakenburg-bokaal.

Die bokaal gaat dit jaar naar De Dijk. Die hengelen op de valreep nog even een 4e keeper binnen met een BVO-verleden. De extra doelman is Theo Zwarthoed. Ze hadden al: Jeroen Verhoeven, Stan Bijl en Nick Borgman.
 

de waan

Well-known member
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op. Stan Bijl zou bij veel clubs ook gewoon eerste keeper zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Gezellig man, Zwarthoed en Zwarthoed. Maar ja, Jeroen Verhoeven lijkt me toch wel de eerste man.

Wel weer een club die een keeper haalt. Opmerkelijk weekje in de tweede divisie.
 

Unregistere

Well-known member
Katwijk haalt nog maar een speler. Raoul Esseboom, vorig jaar vooral met Jong FC Volendam actief in de derde divisie, maar eerder ook met het eerste in de Jupiler League, komt naar de Krom. Kan Lennard mooi juichen voor deze lange verdediger.
 

Sjorro

Active member
Marc H?cher naar De Treffers

De Treffers beschikt voor het aankomend seizoen over de diensten van Marc H?cher.
De 32-jarige in Almelo geboren speler kan zowel op de flanken als achter de spitsen spelen.

H?cher begon zijn voetbalcarri?re bij Rietvogels waar hij opgepikt werd door Heracles Almelo.
Bij deze club maakt hij op 17-jarige zijn debuut in de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen VVV.
Via Helmond Sport, ADO den Haag, Willem II, Roda JC en Rot-Weiss Erfurt kwam Marc in het seizoen 2016-2017 weer terecht bij Helmond Sport.
Na een seizoen Helmond Sport besloten club en speler in onderling overleg het contract te be?indigen en gaat Marc dus van het rood-zwart van Helmond naar het nog mooiere rood-zwart van De Treffers.

?De Treffers speelt altijd op hoog niveau en staat goed aangeschreven. Zaken zijn goed geregeld en er staat een mooi complex.? Geeft Marc aan.

Met Marc H?cher komt een ervaren voetballer naar Zuid. Onder andere 107 duels Eredivisie (6.118 minuten met daarin 6 goals en 14 assists) en 210 duels Jupiler League (17.193 minuten met 56 goals en 57 assists) prijken op zijn resume.

De in Brandevoort woonachtige Marc is blij met zijn overstap naar De Treffers. ?Ik heb een bewuste keuze gemaakt met het oog op de toekomst. Aan de gesprekken met De Treffers heb ik een heel goed gevoel overgehouden.?
Vanzelfsprekend is De Treffers blij dat Marc volgend jaar op Zuid speelt.

We wensen Marc ontzettend veel plezier en succes toe bij De Treffers!

Volgens mij is Marc alweer vertrokken, niet helemaal gemotiveerd als ik het goed begrepen heb.

Nou ja, beter om maar meteen afscheid te nemen, dan dit tijdens het seizoen blijft door etteren.....
 

Unregistere

Well-known member
Zo zie je maar dat het toch een risico is om niet met zes keepers aan het seizoen te beginnen!

Opvallend dat H?cher alweer gestopt is trouwens.

Het is niet echt een offici?le transfer, maar AFC kan dit seizoen toch weer beschikken over Mark van den Boogaart. Vorig seizoen een tijd niets gedaan vanwege priv?-omstandigheden en na de winterstop toch aangesloten. Nu leek het er even op dat hij zou stoppen, maar hij heeft de Amsterdammers laten weten toch te gaan spelen.
 

Unregistere

Well-known member
FC Lisse heeft Randy Ababio (20) aangetrokken. Een verdediger, afkomstig van AFC Eskils uit Zweden. Hij kwam eerder uit voor FC Volendam.
 

Batigoal

Well-known member
FC Lisse heeft Randy Ababio (20) aangetrokken. Een verdediger, afkomstig van AFC Eskils uit Zweden. Hij kwam eerder uit voor FC Volendam.

Om precies te zijn afkomstig van het tweede elftal van AFC Eskilstuna, promovendus in Zweden. En tevens de club van ex-Roda Farshad Noor.
 
Bovenaan