Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Ik wilde hem deze week nog gebruiken voor mijn verslag in de krant. Uiteindelijk toch maar op safe gegaan. Nu heb ik daar spijt van.

Ai, dat is zonde!

Inmiddels wel begrepen dat ze er bij Barendrecht enigszins zenuwachtig door zijn geworden. Er wordt aan meerdere spelers getrokken en ze hadden de hoop de kern te kunnen behouden. Daar was Jongman er ??n van, dus de vraag is even wat andere sterkhouders nu zullen doen.
 

De Groene Scout

Well-known member
HHC gaat voor een 3e centrale spits. Na Rob van der Leij en Rens van Benthem die ze al hebben halen ze nu ook Saber Hendriks erbij van ACV. De lange kopsterke spits is echter al aangegeven dat hij moet rekenen op een plek op de vleugel. Beetje vreemde aankoop dus.
 

Unregistere

Well-known member
Ha, dat die vertrekt bij ACV verbaast mij niets. Liep tegen ons tot zijn eigen onvrede keer op keer warm zonder ingebracht te worden. Zei ook tegen onze reserves ,,Let maar op, hij kiest weer een ander zo". Vorig jaar was hij topscorer in het kampioensjaar, nu speelt hij bijna nooit en heeft nog geen goal gemaakt. Vind ik wel opvallend. Maar misschien is dat wel terecht hoor, heb hem nog nooit zien spelen, alleen zien warmlopen.
 

bqandy

Well-known member
Van de site van TEC:
Jordi van Kerkhof wordt toegevoegd aan de selectie van TEC. De 1,96 m lange verdediger komt over van het Duitse TuRu 1880 Dusseldorf waar hij onlangs zijn contract liet ontbinden vanwege het wisselen van de totale technische staf. In het verleden speelde Jordi onder andere in de jeugd van Willem II, en in de jong elftallen van Achilles’29 en RKC Waalwijk.
 

Unregistere

Well-known member
Al een ouder bericht, maar nog niet hier gemeld:

FC Lienden trekt verdediger Jordi Balk aan. Hij komt over van St. Patrick's Athletic uit Ierland.

Middenvelder Nick Stienstra wordt door Lienden juist verhuurd aan zijn oude club RKHVV.

En Kozakken Boys is bezig overbodige spelers elders te stallen. Ook Quinten Eugenia, een aanvaller die amper speelde, vertrekt op huurbasis. Hij gaat spelen voor zondaghoofdklasser Baronie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Naast Jordi van de Kerkhof blijft TEC zoeken naar versterkingen om zich in de 2e divisie te handhaven. De volgende aanwinst is Vinnie Vermeer.
De jonge middenvelder wordt gehuurd van NAC. NAC had hem overigens verhuurd aan Top Oss, maar daar kwam de spelmaker ook weinig aan spelen toe, dat hoopt hij nu bij TEC wel te kunnen.
 

de waan

Well-known member
En Kozakken Boys is bezig overbodige spelers elders te stallen. Ook Quinten Eugenia, een aanvaller die amper speelde, vertrekt op huurbasis. Hij gaat spelen voor zondaghoofdklasser Baronie.

Ving onlangs op dat Kozakken Boys ook iets t? riant met de flappen aan het zwaaien is geweest en moet bezuinigen. Dat verklaart dan misschien ook de komst van De Muijnck.
 

de waan

Well-known member
De directe degradatieplekken zijn wel weg in ieder geval. Maar goed, misschien meteen TEC ook maar "opruimen", want dat kan daar ook niet goed blijven gaan lijkt me.
 

Unregistere

Well-known member
Ving onlangs op dat Kozakken Boys ook iets t? riant met de flappen aan het zwaaien is geweest en moet bezuinigen. Dat verklaart dan misschien ook de komst van De Muijnck.

Zou kunnen, die verhalen heb ik nog niet gehoord moet ik zeggen. Maar kan natuurlijk prima, al zijn de vier spelers die nu tussentijds vertrekken op Ignacio na vermoedelijk niet de spelers die heel zwaar op de begroting drukken. Probleem is wel dat ze een te grote groep hebben en niet altijd afvallers van 1 met het 2e laten spelen. Dat gebeurt maar heel af en toe, zodat die jongens te weinig aan spelen toekomen. Dat is althans de offici?le lezing.
 

Unregistere

Well-known member
Verdediger Ralph Hovestad, die eerder al liet weten de Vogels te verlaten, speelt volgend seizoen voor DOVO. De Veenendalers zijn flink bezig met het aantrekken van spelers, lijkt er dus op dat ze willen doorpakken na het tot nu toe goede debuutjaar in de derde divisie.

Koninklijke HFC heeft zich per direct versterkt met middenvelder Benjamin van den Broek. Hij komt over van Telstar.
 

germania

Member
Hotlinetje Groesbeek-Spakenburg de laatste tijd.

Hoor al van diverse mensen dat Boy v.d. Beek naar De Treffers overstapt.
Dat van Riel vertrekt is denk ik niet zo'n aderlating voor De Treffers, vind hem een van de zwakkere spelers.
Speelt alles in hetzelfde(langzame) tempo en houd daardoor vaak de snelheid uit het spel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Abderrahim Loukili keert in de winterstop al terug bij FC Lienden. Hij verlaat dus De Dijk alweer.
Hebben ze er overigens nog 11 over bij De Dijk voor na de winterstop?
 

Unregistere

Well-known member
Net aan, denk ik. Volgens Voetbalprof.com komt er wel een nieuwe doelman, Roy Pistoor van Almere City FC. Maar verder nog nergens gelezen, dus even afwachten.
 
Bovenaan