Transfernieuws Derde Divisie

Sjorro

Active member
Achilles 29 en nieuwe trainer Ruud Kaiser laten zich ook door Coronavirus niet weerhouden om een nieuwe ploeg op te bouwen. Afgelopen vier nieuwelingen: doelman Yorrit Kanters (OJC Rosmalen, ex-JVC Cuijk), Esmat Shanwary (ex-vanalleswat), Sam Jansen (jeugdopleiding JVC Cuijk) en Shane Kok-Nyange (zaterdagtak DeTreffers).

Weinig vaste kosten en nauwelijks kantine omzet zijn zij al gewend ;)
 

Unregistere

Well-known member
Van de week sprak ik Tony de Groot en die noemt de club waar hij speelt consequent Oo Es Es. Vond ik toch wel opvallend.

Ja, dat had ik al eens eerder gehoord toen ik bij IFC - OSS '20 was enige jaren terug. De bestuursleden hadden het toen ook over Oo Es Es. Bij GOES zeggen ze het dan wel weer gewoon zoals je de plaatsnaam uitspreekt. Op de echte Zeeuwen na, die zeggen 'Hoes'.
 

Unregistere

Well-known member
Hoek gaat verder op de Vlaamse toer. Griffin De Groe (35, doelman, Oudenaarde), Niels De Pauw (24, centrale verdediger, Sint-Niklaas) en Giovanni Delannoy (27, linksbuiten, Wetteren) komen naar Denoek.
 

Unregistere

Well-known member
Linksback Yannick Cortie (IJsselmeervogels) kiest voor het ambitieuze SteDoCo. Eerder leek hij voor het minstens zo ambitieuze DHSC te kiezen, maar die ploeg promoveert nu niet en dus gaat Cortie voor de derde divisie.
 

de waan

Well-known member
Hoek gaat verder op de Vlaamse toer. Griffin De Groe (35, doelman, Oudenaarde), Niels De Pauw (24, centrale verdediger, Sint-Niklaas) en Giovanni Delannoy (27, linksbuiten, Wetteren) komen naar Denoek.

Spreek je dat uit als Hriffin de Hroe?

(Een keeper van 35 halen trouwens, dan ben je toch ook niet goed snik?)
 

Unregistere

Well-known member
Spreek je dat uit als Hriffin de Hroe?

(Een keeper van 35 halen trouwens, dan ben je toch ook niet goed snik?)

Die kans is groot. En het zal wel vanuit het idee zijn dat je een ervaren stand-in haalt, die niet mokt als hij wissel is en als het nodig is zonder angst kan worden ingezet. Want ik verwacht niet dat Jordi De Jonghe zijn plek zal verliezen.

Overigens lees ik nu dat het artikel op PZC is aangepast en dat de keeper nu De Vroe heet.
 
ik zie dat er 2 spelers van Glanerbrug naar CSV Apeldoorn vertrekken. Delano Grootenhuis en Dario Tanda. Zouden dat geen spelers voor HSC zijn geweest of hebben die de selectie inmiddels al rond? Beide nog vrij jong en kunnen toch heel goed voetballen lijkt me als ik de clubs zo zie waar ze hebben gespeeld.

Bron: tc tubantia
 

De Groene Scout

Well-known member
ik zie dat er 2 spelers van Glanerbrug naar CSV Apeldoorn vertrekken. Delano Grootenhuis en Dario Tanda. Zouden dat geen spelers voor HSC zijn geweest of hebben die de selectie inmiddels al rond? Beide nog vrij jong en kunnen toch heel goed voetballen lijkt me als ik de clubs zo zie waar ze hebben gespeeld.
Selectie is zeker nog niet rond; in elke linie zal er nog 1 speler bij moeten komen, waarbij de nadruk ligt op een middenvelder die er direct voor de basis kan staan. Mogelijk dat daarom Tanda geen optie is geweest; die moet eerst geopereerd worden en een half jaar revalideren. Of Grootenhuis op de radar stond weet ik niet. Voor de breedte / O23 team zouden er in april diverse spelers op proef meetrainen. Dat wordt nu ook wat lastig. Lastige tijden ook voor de scouting /TC.
 

Unregistere

Well-known member
Dat was in mijn beleving toen wel een aardige speler, in elk geval in de wedstrijd die wij toen in Hengelo tegen ze speelden.

FC Lisse heeft Jaïro Schet aangetrokken voor komend seizoen. Hij komt van Rijnsburgse Boys.
 

Unregistere

Well-known member
Een verrassende transfer: Gino Dix, een 25-jarige spits, verruilt derdeklasser SVW uit Gorinchem voor derdedivisionist DOVO.
 
Bovenaan