Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Exact mijn idee. Ik vind het persoonlijk ook niet heel erg dat ASWH het nooit concreet heeft gemaakt.

Hij kan natuurlijk wel voetballen, dat staat buiten kijf. Maar of een speler van 36, die al twee jaar nauwelijks wedstrijden speelt, het verschil gaat maken in de tweede divisie? En dan ook nog eens meewegend welke trainingen onze nieuwe trainer geeft en wat hij van zijn aanvallers wil vragen... ik denk het persoonlijk niet.

Over Westlandia kan ik niet oordelen, die zullen waarschijnlijk ook in een ander systeem voetballen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tegenvaller voor Excelsior'31, de nieuwe spits Yannik de Vries (heel Oost Nederland wilde deze veel scorende spits van Eilermark) houdt het na een paar weken al voor gezien.
Hij geeft priv?-omstandigheden op als reden.
 
Tegenvaller voor Excelsior'31, de nieuwe spits Yannik de Vries (heel Oost Nederland wilde deze veel scorende spits van Eilermark) houdt het na een paar weken al voor gezien.
Hij geeft priv?-omstandigheden op als reden.

De reden zal vast grotendeels kloppen maar ik denk ook dat meespeelt dat hij geen contract heeft bij Excelsior'31. Ik verwacht dat die terug keert bij Eilermark
 

Unregistere

Well-known member
Maar als je hem een contractje aanbied , heb je de smoesjes ook niet nodig.

Dat kan niet. Tenminste, ik denk dat hij geen contractspeler was bij zijn vorige club en dan valt hij dus in de normale overschrijvingsregels voor amateurspelers. Dan is de termijn dus verlopen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Een extra spits erbij op de valreep:
Aanvaller Filip Arsic (20) liep deze week stage bij HSC21 en gaat selectie completeren. Op jonge leeftijd vertrokken van Servi? naar Nederland. Voetbalde bij Columbia in Apeldoorn, Vitesse/AGOVV, FC Twente en Go Ahead Eagles. Was zowel Nederlands als Servisch jeugdinternational.
 

Unregistere

Well-known member
OFC heeft zich nog versterkt met Daan Boerlage, een 22-jarige middenvelder die vorig seizoen voor Cambuur speelde.

En Hoek heeft de Belgische spits Robin Nelis vastgelegd. Hij is 24 jaar, 1.93 meter lang en speelde voor SK Londerzeel. Er was nog een spits nodig, omdat de Franse aanwinst Ousmane Diakho op het laatste moment voor een Belgische club koos.

SteDoCo wil tevens graag middenvelder Ibi Tour? aan de selectie toevoegen. De oud-speler van FC Dordrecht, SC Cambuur en TOP Oss traint al even mee. Het is echter nog wachten op vrijgave door de bond.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
GOES hoopt zich op korte termijn te versterken met middenvelder Nazario de Fretes. De twintigjarige Zeeuw traint al mee en heeft al overschrijving aangevraagd, dus het wachten is op de KNVB. Voormalig jeugdinternational van de lichting met o.a. Justin Kluivert, maar zijn doorbraak zat er niet in. De Fretes speelde in de jeugd voor Sparta en NAC en kwam sinds deze zomer uit voor het Bulgaarse Spartak Varna, maar dat avontuur was snel voorbij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mini-transfertje bij HSC'21 nog gisteravond. Luuk Schepers vanuit de JO19-1 zou dit seizoen starten bij het 2e van HSC'21. Zijn voorbereiding en start competitie waren echter zo overtuigend dat hij gisteravond toch nog een contractje mocht tekenen als lid van de 1e selectie. Momenteel zelfs al 3 duels achter elkaar basis gespeeld. Mooie beloning voor hem!!:duim:
 

Unregistere

Well-known member
En ik zag dat Voetbal247 nog een nieuwkomer meldde voor jullie, maar dat is oud nieuws toch? Bericht is inmiddels ook weg, ik vermoed invloed van Waan.
 
Bovenaan