Transfernieuws Derde Divisie

De Groene Scout

Well-known member
Cem K?se was nog nooit op Mallorca geweest en had een nieuwe keuken nodig. Hij gaat dus van Excelsior'31 over naar Quick'20.
Ook Issy Wevers van KVV Losser en Luuk Geelen (Twente A1) komen na de zomer naar Oldenzaal.
Issy (kleinzoon van Issy ten Donkelaar zou in eerste instantie aansluiten bij het zaterdag 1 team om te rijpen, maar dit wilde hij niet en door de vele vertrekkers ging Quick'20 over stag en mag hij direct bij het echte eerste aansluiten.

edit: hoort dit hier eigenlijk nog wel; Quick is hoofdklasser. :rumcolaa:
 

de waan

Well-known member
Dat mag ik wel hopen. We hebben nu geen enkele speler die veel meer dan vijf keer scoort per seizoen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dat is wel problematisch dan. Hoe is het met Tom ter Hogt eigenlijk?

Nog niet weer op het veld gezien, volgens mij traint die vooral nog in de sportschool. Na 2 lange blessures moet ik nog maar zien hoe die uberhaupt weer terug komt.
Als er niet wat bij komt, dan is het heel eenvoudig voor de trainer voorin: Ottink - Postma - v.d. Weide
Leuke aanval, maar zoals je al aangaf geen killers die er 20 per seizoen inleggen.
 

de waan

Well-known member
Ik had al het idee dat ik zijn naam weinig had gehoord afgelopen jaar. Valt er niet ergens nog wat van de wagen bij beloftenteams in de buurt?
 

Unregistere

Well-known member
R?mon Koenen zou zijn voetbalschoenen opbergen. De smaakmaker van Dongen vond het te druk worden. Maar zie, Achilles Veen - dat al jaren tevergeefs naar zijn diensten hengelde - heeft de aanvaller overgehaald om het nog een keertje in de zaterdaghoofdklasse te proberen.
 
Bovenaan