Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Tussen alle discussies over indelingen en belofteteams door, draait de spelerscarrousel ook nog gewoon.

ASWH heeft de selectie verder versterkt met de komst van Jerson Anes Ribeiro, een 29-jarige aanvallende middenvelder. Speelde afgelopen seizoen in Luxemburg voor US Mondorf-les-Bains, maar liet daar tussentijds zijn contract ontbinden. Opgeleid bij Feyenoord, kwam in het betaalde voetbal uit voor FC Dordrecht, Excelsior, Fortuna Sittard en Almere City FC. Ook beleefde hij een avontuur in Bulgarije. Daarna voetbalde hij in deze regio voor amateurclubs Capelle, Spijkenisse en SC Feyenoord, alvorens naar Luxemburg te gaan.

Met zijn komst is de selectie wel rond of er moet nog plotseling een buitenkansje komen aanwaaien. Ribeiro kwam trouwens ??n keer uit voor de nationale ploeg van Kaapverdi?. Fantastische vrije trap in de benen!

ribeiro_500x375.jpg

Hier duelleert hij met Tonny Vilhena in een oefenduel tussen Feyenoord en SC Feyenoord.
 

bqandy

Well-known member
Harkemase Boys haalt Dennis van Duinen op bij Jong Twente. 19 jaar. Kan zowel achterin als op het middenveld uit de voeten. Komt uit Hoogezand.
 

Unregistere

Well-known member
Die was ook aardig ver van huis beland dan, in de opleiding van Twente.

Is Harkema er nou op papier sterker of zwakker op geworden, denk jij? Ik vind het lastig te beoordelen, maar Hardijk, Schokker, Schotanus en in mindere mate Uuldriks weg lijkt me best een aderlating, al lijkt Hooiveld me wel weer een goede aanwinst.
 

bqandy

Well-known member
Die was ook aardig ver van huis beland dan, in de opleiding van Twente.

Is Harkema er nou op papier sterker of zwakker op geworden, denk jij? Ik vind het lastig te beoordelen, maar Hardijk, Schokker, Schotanus en in mindere mate Uuldriks weg lijkt me best een aderlating, al lijkt Hooiveld me wel weer een goede aanwinst.

Op papier misschien iets zwakker. Maar men heeft aardig wat talent aangetrokken. Wie weet breekt er nog iets door. Men heeft eerder nog 2 jongens van de beloften van FC Groningen gehaald en die waren vaste waardes. Pier Veldman en Jim de Leeuw,
 

Unregistere

Well-known member
Ja, die twee kwam ik inderdaad altijd wel tegen in de opstellingen. Maar goed, sowieso altijd afwachten. Blijft hoe dan ook altijd een lastige tegenstander, lijkt mij.
 

Unregistere

Well-known member
Capelle heeft ook nog een speler aangetrokken. Linkerflankspeler Bram van Eijk komt over van FC Utrecht, waar hij in de beloften speelde. Kan in zowel een aanvallende als een defensieve rol uit de voeten. Kreeg geen nieuw contract meer in Utrecht en dus haalde Capelle hem terug naar de regio Rijnmond. Van Eijk speelde namelijk ook in de opleiding van Feyenoord.
 

de waan

Well-known member
Hij is erg jong nog, dus dat zal wel even tijd nodig hebben. Verder kan ik het onvoldoende inschatten of hij goed genoeg is.
 

Unregistere

Well-known member
Niemeijer deed het afgelopen seizoen na een aanloopperiode ook prima, dus wellicht kan Leemhuis hem achterna!
 

Unregistere

Well-known member
Quick Boys heeft Kelvin Maynard toegevoegd aan de selectie. Voormalig speler van onder meer FC Volendam, die afgelopen seizoen voor Spakenburg speelde.
 

de waan

Well-known member
Draaicirkel van een bulldozer. Ik zou hem verbieden in de buurt van een sportschool te komen.
 

bqandy

Well-known member
Er kan alweer een streep door aanwinst Peter van der Vlag bij Be Quick 1887. De doelman gaat naar FC Emmen.
Lekker is dat, want doordat hij kwam is Frank Schilstra vertrokken.
 
Bovenaan