Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

Unregistere

Well-known member
Toch is het Veen geworden. Mede doordat Hoek daar naar verluidt eerder mee ingestemd heeft, RVVH had daar nog mailverkeer over bewaard.

Wel mooi dat Hoek het nog kan redden. Kan een leuke pot worden. Verhoene verwacht geen van de geblesseerde verdedigers terug, dus er staat een ge?mproviseerde achterhoede zaterdag.
 

Batigoal

Well-known member
Matchday! Het zou verdorie toch heel tof zijn als het lukt om te promoveren naar de Topklasse. Na de promotie naar de Hoofdklasse zakken we met de komst van eerst de Topklasse en straks de Tweede Divisie steeds verder weg zonder daadwerkelijk te degraderen. En aangezien we al jaren tegen de promotiegrens aanhikken zou het leuk zijn als dat een keer lukt. Al is het maar voor een jaar.

Hup RVVH!
 

Unregistere

Well-known member
Hoek trekt een rookgordijn op of heeft een wonderdokter ingeschakeld. Lionel Fitsch, Giovanni Siereveld en Gert Jan van Leiden, die volgens trainer Kenny Verhoene vandaag onmogelijk fit zouden zijn, maken volgens de laatste berichten nu toch deel uit van de wedstrijdselectie. De vaste backs Fabian Wilson en Thomas van den Houten ontbreken wel op zeker.

Interessant potje. RVVH zal gaan counteren, zoals altijd, maar ook Hoek moet het toch vooral van een hechte defensie en een goede omschakeling hebben. Ik zou dus niet vreemd opkijken als het 0-0 blijft, maar je weet het in zulke duels maar nooit. Persoonlijk zie ik sportief gezien Hoek liever in de topklasse blijven, eerlijk gezegd. Ondanks dat er best wel mensen binnen RVVH zijn die ik het zou gunnen als ze promoveren.

Begreep dat de eerste supporters zich al om 10.00 uur hebben gemeld in Veen, dus het zou best druk kunnen worden.
 

Batigoal

Well-known member
Jaaahaaa!

Wat heerlijk dit. Wedstrijd was inderdaad was niet altijd even goed. Gek genoeg ging RVVH minder spelen na de 3-0, de vlotte 3-1 bracht twijfel in het team. Toch vond ik Hoek zeer zwak vandaag, dus ik had nooit echt het idee dat het mis zou gaan.

Fantastisch resultaat en volgend jaar maar lekker genieten van een jaartje Topklasse!
 

Batigoal

Well-known member
Dank voor de felicitaties allen! Het blijft een raar idee dat RVVH straks Topklasse speelt.
 

Unregistere

Well-known member
Gefeliciteerd. En nu wel weer proberen meer wedstrijden te gaan kijken he Bati :duim: ! Voor jou vind ik het wel leuk, net als voor een aantal supporters, spelers en de voorzitter.

Dan vergeet ik de dingetjes bij RVVH waar ik wat moeite mee heb maar even, vooruit. Sowieso een knappe prestatie natuurlijk, op wat voor manier die ook tot stand is gekomen. Opmerkelijk dat Hoek zo tam leek trouwens. Jij schreef het al, hoorde het ook van anderen. Toch vermoeidheid door een zwaar programma en een lang seizoen met een krappe groep?

Hoe dan ook, volgend seizoen gewoon lekker meedoen in de topklasse. Moet best kunnen, zo groot is het niveauverschil namelijk niet. En zoals Forza AZ al opmerkte zijn er vermoedelijk nauwelijks degradanten, dus dat komt vast helemaal goed!

En volgend seizoen lekker meeposten in het topic over de zaterdagtopklasse uiteraard.
 

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd. En nu wel weer proberen meer wedstrijden te gaan kijken he Bati :duim: ! Voor jou vind ik het wel leuk, net als voor een aantal supporters, spelers en de voorzitter.

Dan vergeet ik de dingetjes bij RVVH waar ik wat moeite mee heb maar even, vooruit. Sowieso een knappe prestatie natuurlijk, op wat voor manier die ook tot stand is gekomen. Opmerkelijk dat Hoek zo tam leek trouwens. Jij schreef het al, hoorde het ook van anderen. Toch vermoeidheid door een zwaar programma en een lang seizoen met een krappe groep?

Hoe dan ook, volgend seizoen gewoon lekker meedoen in de topklasse. Moet best kunnen, zo groot is het niveauverschil namelijk niet. En zoals Forza AZ al opmerkte zijn er vermoedelijk nauwelijks degradanten, dus dat komt vast helemaal goed!

En volgend seizoen lekker meeposten in het topic over de zaterdagtopklasse uiteraard.

Dank! Genieten wordt het zeker.

Overigens kan ik je opmerking niet helemaal plaatsen. Dit seizoen heb ik vrijwel geen thuiswedstrijden gemist, ook uit heb ik nog wat trips gemaakt. Vorig seizoen na de winterstop was ik er niet meer bij vanwege het afstuderen, dus misschien bedoel je dat. Uit zullen de afstanden wat groter worden komend jaar.

Volgend seizoen misschien maar eens meeting doen.
 

Unregistere

Well-known member
Dank! Genieten wordt het zeker.

Overigens kan ik je opmerking niet helemaal plaatsen. Dit seizoen heb ik vrijwel geen thuiswedstrijden gemist, ook uit heb ik nog wat trips gemaakt. Vorig seizoen na de winterstop was ik er niet meer bij vanwege het afstuderen, dus misschien bedoel je dat. Uit zullen de afstanden wat groter worden komend jaar.

Volgend seizoen misschien maar eens meeting doen.

Ah, okee, dan ben ik nog in de war met vorig seizoen. Mijn excuses. :duim:

In het verleden had je van vrijwel ieder potje ook wel een kort verslagje van je bevindingen, misschien dat ik daardoor nu het idee had dat je nog steeds vaak andere verplichtingen had op zaterdag. Want dat wist ik nog wel, dat je dat een keer had opgeschreven.

Meeting is altijd prima, maar wordt nu wel lastiger nu er geen derby meer is. Maar kunnen we zeker wel eens proberen te plannen natuurlijk!
 

Lennard95

New member
Ah, okee, dan ben ik nog in de war met vorig seizoen. Mijn excuses. :duim:

In het verleden had je van vrijwel ieder potje ook wel een kort verslagje van je bevindingen, misschien dat ik daardoor nu het idee had dat je nog steeds vaak andere verplichtingen had op zaterdag. Want dat wist ik nog wel, dat je dat een keer had opgeschreven.

Meeting is altijd prima, maar wordt nu wel lastiger nu er geen derby meer is. Maar kunnen we zeker wel eens proberen te plannen natuurlijk!
Rvvh - Katwijk ;)
Dank! Genieten wordt het zeker.

Overigens kan ik je opmerking niet helemaal plaatsen. Dit seizoen heb ik vrijwel geen thuiswedstrijden gemist, ook uit heb ik nog wat trips gemaakt. Vorig seizoen na de winterstop was ik er niet meer bij vanwege het afstuderen, dus misschien bedoel je dat. Uit zullen de afstanden wat groter worden komend jaar.

Volgend seizoen misschien maar eens meeting doen.
 
Bovenaan