Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

Unregistere

Well-known member
RVVH was de eerste helft beter en verdiende ook wel een voorsprong. Knappe goal van Martha, hoewel hij enigszins uit het niets viel. Na rust ging RVVH te ver naar achteren spelen en kon ACV terugkeren in de wedstrijd. Fantastisch doelpunt van Robin Mulder en toen geloofden ze er weer in. Paar dreigende situaties nog, onder andere een vrije trap op rand zestien in blessuretijd. De goal viel echter niet meer en ver in de extra tijd maakte RVVH het op de counter af via Barradas. Hadden ze al eerder kunnen noemen, maar toen counterden ze het niet goed uit.

Ben benieuwd of ze het redden tegen DOVO of Hoek. Met dit systeem kan het prima, ze houden het weer relatief makkelijk dicht en ??n counter is dan voldoende. En ze kunnen nu even rustig afwachten wie de tegenstander wordt, paar dagen extra rust. Toch een voordeel.
 

A345

New member
Hoek heeft echt een belachelijk programma voor een amateurclub. Die spelen meer wedstrijden in een seizoen dan menig profclub. Op een gegeven moment houdt het dan qua plezier ook wel op lijkt mij.
 

Unregistere

Well-known member
Tja, dat is de consequentie als je nacompetitie moet spelen en ook ver komt in de districtsbeker en landelijke beker. Met name die laatste duels zullen best energie geven als ze goed verlopen.
 

de waan

Well-known member
Hebben ze nog mazzel dat ze tegen Harkema thuis spelen. Die bekerwedstrijden vind ik in de regel niet zo boeiend, de districtsbeker is toch de echte prijs. Kan me zo voorstellen dat ze zich daar niet meer al te druk over maken.
 

A345

New member
Tja, dat is de consequentie als je nacompetitie moet spelen en ook ver komt in de districtsbeker en landelijke beker. Met name die laatste duels zullen best energie geven als ze goed verlopen.
Tuurlijk, dat is ook wel zo. Dan zijn ze half juni klaar en mogen ze een week of drie later weer opdraven voor de eerste training. Dan moet je toch al goed betaald krijgen om daar zin in te hebben.
 

Forza AZ

Well-known member
Hebben ze nog mazzel dat ze tegen Harkema thuis spelen. Die bekerwedstrijden vind ik in de regel niet zo boeiend, de districtsbeker is toch de echte prijs. Kan me zo voorstellen dat ze zich daar niet meer al te druk over maken.
De beker gaat pas weer verder als de nacompetitie afgelopen is. Dus dan kan Hoek zich vol op de beker gooien, omdat er toch niets anders meer op het spel staat.
 

Unregistere

Well-known member
Nadat eerder werd gefluisterd dat het stadion van RBC het terrein van de finale van de zondagnacompetitie tussen Vlissingen en HBS zou worden, wordt er nu ook serieus rekening mee gehouden dat een eventuele finale tussen RVVH en Hoek in de zaterdagnacompetitie daar gespeeld zou kunnen worden. Voor RVVH - DOVO wordt het complex van Kozakken Boys genoemd. Zelf zou ik Veen daar ook wel een goede optie voor vinden. Maar goed, eerst maar eens zien wat het wordt.
 

Lennard95

New member
Nadat eerder werd gefluisterd dat het stadion van RBC het terrein van de finale van de zondagnacompetitie tussen Vlissingen en HBS zou worden, wordt er nu ook serieus rekening mee gehouden dat een eventuele finale tussen RVVH en Hoek in de zaterdagnacompetitie daar gespeeld zou kunnen worden. Voor RVVH - DOVO wordt het complex van Kozakken Boys genoemd. Zelf zou ik Veen daar ook wel een goede optie voor vinden. Maar goed, eerst maar eens zien wat het wordt.

Wanneer wordt die finale gespeeld eigenlijk?
 

Unregistere

Well-known member
Hoek begint over een klein kwartier aan de beslissende pot tegen DOVO zonder het centrale duo Giovanni Siereveld - Lionel Fitsch. Toch wel een aderlating. Verder zijn ze wel compleet.
 

Unregistere

Well-known member
Het kan nog erger voor de Zeeuwen. Thomas van den Houten gewisseld na een botsing met een medespeler, weer een verdediger weg. De hele vaste defensie ontbreekt daardoor, want rechtsback Fabian Wilson was al een tijdje geblesseerd. DOVO profiteert direct van het feit dat Hoek met een man minder stond en opent via Jan Struijk de score.
 

A345

New member
Komop Hoek! Zou eeuwig zonde zijn als Hoek eruit ligt. Die hebben gewoon een team om in de topklasse mee te draaien.
 
Laatst bewerkt:

A345

New member
Ik zou het trouwens best waanzinnig vinden als naar RVVH wordt geluisterd en in Veen de finalewedstrijd wordt afgewerkt, omdat zij thuis ook op kunstgras spelen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan