Morgen al zeer vroeg aan het bier.
De masters staan weer op het programma.
11 uur loting ( uur later dan normaal) en dan begint het.
Die van mij begon te huilen toen ik zei dat ze een paardenreet had, en ik had nog wel een vergunning voor haar gehaald zodat ze op straat mocht schijten.
De lyl???JMD is de lyl, die gaat een naar 2017 meemaken tralalalala
JMD is de lul, die gaat een naar 2017 meemaken tralalalala
Programma is loting
Klaverjassen ( 8 potjes)
Klaverjassen ( 8 potjes)
Darten 1x koppel 501
Eten
Biljarten ( 10 over rood)
Klaverjassen ( 8 potjes)
6 onder de beker.
Ik vermoed rond 15.00 klaar dan moet het clublied gezongen worden door de losers.
Dit alles onder het genot van bier
Dan nog een paar na drinken even 1 a 2 uur slapen en dan staat de visite op de stoep.
Twee maand en dan is hij weg.
Ah, tof man! Ik heb zoiets ook een keer voorgesteld in mijn vriendengroep. Ze keken me wat meewarig aan, draaiden zich om en gingen verder met bier zuipen.
Die van mij begon te huilen toen ik zei dat ze een paardenreet had, en ik had nog wel een vergunning voor haar gehaald zodat ze op straat mocht schijten.#ondankbaar top2000
Programma is loting
Klaverjassen ( 8 potjes)
Klaverjassen ( 8 potjes)
Darten 1x koppel 501
Eten
Biljarten ( 10 over rood)
Klaverjassen ( 8 potjes)
6 onder de beker.
Ik vermoed rond 15.00 klaar dan moet het clublied gezongen worden door de losers.
Dit alles onder het genot van bier
Dan nog een paar na drinken even 1 a 2 uur slapen en dan staat de visite op de stoep.
Wat is 6 onder de beker?
Je bent duidelijk weer de oude.Als HSV eindelijk degradeert zal jij ook weg zijn...
De lyl???
'Wind of change', mooi liedje... 2017 lijkt ook een jaar met veel 'change' te worden. Ben benieuwd hoe.
Ik hoop oprecht dat je wint SanMark.
Is zeer leuk en het word eigenlijk alleen maar leuker naarmate je ouder word omdat ( in mijn geval dan )je niet meer zo vaak in de kroeg komt. Leuke reunie dus met bier en zeer veel zeuren op elkaar.
Een typefoutje die ik inmiddels al hersteld heb. Ja er word gechanged in 2017, voor jou dan h?.
Je bent duidelijk weer de oude.