gevegt
Well-known member
Klopt, en wij gaan hem helpen.Zo is het!
JMD is helemaal de kluts kwijt, gedraagt zich vreemd en probeert ons voor het lapje te houden.
Ik pb zo wel even hoe de lerares heet.
Klopt, en wij gaan hem helpen.Zo is het!
JMD is helemaal de kluts kwijt, gedraagt zich vreemd en probeert ons voor het lapje te houden.
Hoe weten jullie zo zeker dat het de lerares Duits is en niet een ander vak??
Alsof jij dat weet....Klopt, en wij gaan hem helpen.
Ik pb zo wel even hoe de lerares heet.
Hoe weten jullie zo zeker dat het de lerares Duits is en niet een lerares van een ander vak??
Luister ouwe Rukpop, ik heb DDR-bloed door de aderen stromen. Ik weet hoe de stasi werkte ik weet alles van mensen. Dus je kan twee dingen doen, of je werkt met ons mee, of je zoekt het maar uit. Maar weet dan w?l wat d consequenties zijn.
Alsof jij dat weet....
Fransen stinken naar knoflook , Spaanse hebben een snor en Engelse dames zijn altijd dronken.
Dus blijft Duits over.
Simpel.
Je bent dus eigenlijk schizofreen.... Een DDR-er met Stasi-praktijken die JFK adoreert....
Weet de Stasi dat wel???
Ga jij nou hier JFK, een icoon op DVK, de maat aanmeten?
Er zijn nog andere vakken...
Je gaat me toch niet vertellen?.........
Je bent dus eigenlijk schizofreen.... Een DDR-er met Stasi-praktijken die JFK adoreert....
Weet de Stasi dat wel???
Geeft niks hoor, JMD. Voor ons verandert er niets!
Nee, dat ga ik niet.Je gaat me toch niet vertellen?.........
H?, ik zou die bijdehandte grote scheur maar eens houden. Wij zijn niet jouw leerlingen, die je maar knt afsnauwen. Wij zijn het politbureau van DVK.
Ik zal deze bijdrage van jou door de vingers zien, maar ik hoop voor je dat IHH, Gevegt en Jamel jouw ook zullen sparen.
Ga jij nou hier JFK, een icoon op DVK, de maat aanmeten?