Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Wat hebben jullie met Duitse leraressen??? Zo te zien hebben jullie meer een frustratie in die richting... :)

JFK

Well-known member
Hoe weten jullie zo zeker dat het de lerares Duits is en niet een ander vak?? :)

Luister ouwe Rukpop, ik heb DDR-bloed door de aderen stromen. Ik weet hoe de stasi werkte ik weet alles van mensen. Dus je kan twee dingen doen, of je werkt met ons mee, of je zoekt het maar uit. Maar weet dan w?l wat d consequenties zijn.

JMD

Well-known member
Luister ouwe Rukpop, ik heb DDR-bloed door de aderen stromen. Ik weet hoe de stasi werkte ik weet alles van mensen. Dus je kan twee dingen doen, of je werkt met ons mee, of je zoekt het maar uit. Maar weet dan w?l wat d consequenties zijn.

Je bent dus eigenlijk schizofreen.... Een DDR-er met Stasi-praktijken die JFK adoreert....
Weet de Stasi dat wel???

JFK

Well-known member
Je bent dus eigenlijk schizofreen.... Een DDR-er met Stasi-praktijken die JFK adoreert....
Weet de Stasi dat wel???

H?, ik zou die bijdehandte grote scheur maar eens houden. Wij zijn niet jouw leerlingen, die je maar knt afsnauwen. Wij zijn het politbureau van DVK.
Ik zal deze bijdrage van jou door de vingers zien, maar ik hoop voor je dat IHH, Gevegt en Jamel jou ook zullen sparen.

gevegt

Well-known member
H?, ik zou die bijdehandte grote scheur maar eens houden. Wij zijn niet jouw leerlingen, die je maar knt afsnauwen. Wij zijn het politbureau van DVK.
Ik zal deze bijdrage van jou door de vingers zien, maar ik hoop voor je dat IHH, Gevegt en Jamel jouw ook zullen sparen.

Ik niet!
Jamel wel vrees ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan