Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Hoe komen ze dan aan zo'n dikke pens, vraag ik me af.


Weleens met een Amerikaan hamburgers op een BBQ gegooid?

Als jij bij 3 denkt vol te zitten laten ze een boer en beginnen aan nummer 4, 5 en 6.

Heb met ze 2e kerstdag in een restaurant gezeten met een 5 gangen menu, vol ongeloof zaten ze te kijken naar het minieme gerecht wat steeds werd voorgeschoteld.

5 gangen betekent bij hun 3 keer een ribeye en 2 keer pork.
 

gevegt

Well-known member
Weleens met een Amerikaan hamburgers op een BBQ gegooid?

Als jij bij 3 denkt vol te zitten laten ze een boer en beginnen aan nummer 4, 5 en 6.

Heb met ze 2e kerstdag in een restaurant gezeten met een 5 gangen menu, vol ongeloff zaten ze te kijken naar het minieme gerecht wat steeds werd voorgeschoteld.

Het blijft dom volk. Ieder normaal mens weet dat waar eten zit geen bier kan komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
?
Leg uit....

De subtiele verandering in je gedrag heeft verraden dat je stiekem een oogje hebt op de lerares Duits bij jou op school. En ga nou niet ontkennen, want dat heeft geen zin. Daar kennen je DVK-vrienden je te goed voor.
 

JMD

Well-known member
De subtiele verandering in je gedrag heeft verraden dat je stiekem een oogje hebt op de lerares Duits bij jou op school. En ga nou niet ontkennen, want dat heeft geen zin. Daar kennen je DVK-vrienden je te goed voor.
Hoe weten jullie zo zeker dat het de lerares Duits is en niet een lerares van een ander vak?? :)
 

JFK

Well-known member
De subtiele verandering in je gedrag heeft verraden dat je stiekem een oogje hebt op de lerares Duits bij jou op school. En ga nou niet ontkennen, want dat heeft geen zin. Daar kennen je DVK-vrienden je te goed voor.

Zo is het!
JMD is helemaal de kluts kwijt, gedraagt zich vreemd en probeert ons voor het lapje te houden.
 

inhethoekje

Active member
De subtiele verandering in je gedrag heeft verraden dat je stiekem een oogje hebt op de lerares Duits bij jou op school. En ga nou niet ontkennen, want dat heeft geen zin. Daar kennen je DVK-vrienden je te goed voor.

Amen!

Kom uit de kast JMD,de tijd van gluren naar de lerares Duits in de lerarenkamer is voorbij, schreeuw het uit:

Ja, ik ben verliefd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan