Ga je mond spoelen
Goed idee, ik pak inderdaad nog een biertje.
Ga je mond spoelen
Eagles hebben best goede muziek gemaakt en van Don Henley heeft een van mijn favoriete nummers gemaakt.
Dat heb ik met de jeugd van tegenwoordig. Dat is niet om serieus te nemen.
Dat moet dan in de avonduren zijn. Overdag heb ik ze het afgelopen jaar niet of nauwelijks gehoord.Deze nummers worden al jaren grijsgedraaid op zenders als Radio2. Dat geldt ook voor sommige nummers uit de jaren 80 en 90. Het zijn vooral de DJ's die bepalen wat de zgn klassiekers zijn.
Deze nummers worden al jaren grijsgedraaid op zenders als Radio2. Dat geldt ook voor sommige nummers uit de jaren 80 en 90. Het zijn vooral de DJ's die bepalen wat de zgn klassiekers zijn.
Of de platen zijn zo goed dat ze door meerdere generaties gekozen worden, of ze worden al jaren gehyped door de diverse radiozenders.
De Top 3 zit gewoon muzikaal ontzettend goed in elkaar, de opbouw in deze nummers naar een apotheose is gewoon geniaal,kunnen die computerbandjes van tegenwoordig nog wat van leren.
Komt ook nog eens bij dat veel jongeren ook op deze nummers stemmen omdat uit onderzoek is gebleken dat ze door hun ouders er mee zijn opgegroeid,en terecht,de top 3 is simpelweg geniaal.
Coldplay en dat soort bandjes zijn elk jaar inwisselbaar voor een andere band met hetzelfde deuntje.
Ik ben geen fan van Queen, maar dit nummer is echt geniaal in elkaar gezet, om over de nrs 2 en 3 maar te zwijgen.
Zo is het maar net, met gewoon echte muziekinstrumenten een liedje in elkaar knutselen. The Eagles vind ik persoonlijk ook niet mijn muziek maar nog altijd beter dan een hoop van die bandjes van nu die ik in dit topic voorbij heb zien komen.
Ik ben geen fan van Queen, maar dit nummer is echt geniaal in elkaar gezet, om over de nrs 2 en 3 maar te zwijgen.
misschien zijn die wel met een ander doel bezig.
Denk je? Denk je niet dat die ook voor een vol stadion gaan? Verder wordt er vooral gereageerd omdat er nogal denigrerend wordt gedaan over de bands van 40 jaar terug.