Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik heb erg veel raakvlakken met m'n vrouw,alleen wat muziek betreft staat we mijlenver van elkaar af. Vind ik overigens prima.

Als jullie alleen wat muziek betreft geen klik hebben zitten jullie wat RTL betreft dus gewoon op 1 lijn. Kejje toch wel gewoon eerlijk over zijn met je virtuele voetbalkameraden in plaats van je er voor te schamen? Maakt ons echt niet uit hoor.
 

Jozsef

New member
Als jullie alleen wat muziek betreft geen klik hebben zitten jullie wat RTL betreft dus gewoon op 1 lijn. Kejje toch wel gewoon eerlijk over zijn met je virtuele voetbalkameraden in plaats van je er voor te schamen? Maakt ons echt niet uit hoor.

Stiekem kan ik erg genieten van een handvol chronisch hinderlijk aanwezige BN-ers en een hinnekend Botoxpaard. Je hebt gelijk.
 

JMD

Well-known member
Ah, Pastorale. Een pareltje geschreven door Lennaert Nijgh (wordt vanavond ook bezocht door die oplichter van de Gay Krant), op muziek gezet door Boudewijn de Groot en schitterend vertolkt door Liesbeth List en Ramses Shaffy. Die Gaykrantsukkel vindt het jammer dat De Groot en List er vanavond niet bij kunnen zijn.
 

Janssen

Well-known member
Al 10 minuten niet gepost hier. Er is vast wel iemand in het cafe die een pak slaag verdient toch zeker?
 

JFK

Well-known member
RFK is weer naar huis.
We kunnen er eentje uitkiezen om hem op z'n muil te rossen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is zonder twijfel ??n van mijn favorieten in de lijst. Fools Overture, heerlijk! Die opbouw.... :)

Straks nog Innuendo. Ook al zo'n pareltje.
 

JMD

Well-known member
Dit is zonder twijfel ??n van mijn favorieten in de lijst. Fools Overture, heerlijk! Die opbouw.... :)

Straks nog Innuendo. Ook al zo'n pareltje.

Innuendo vind ik persoonlijk mooier dan Bohemian Rhapsody. Ook dezelfde wisseling van tempo en stijlen.
 

JMD

Well-known member
Ja leuk, laten we Queen gaan afzeiken.

Kutband!

Mwah, zoveel afzeiken lees ik niet hoor.... Alleen dat je het ene nummer mooier vindt dan het andere, kan toch? Elke band, hoe goed ook, heeft slechte nummers gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan