inhethoekje
Active member
Jullie kunnen allemaal mooi lullen maar voorlopig moet ik nog steeds naar het dorp oliebollen halen.
Jullie kunnen allemaal mooi lullen maar voorlopig moet ik nog steeds naar het dorp oliebollen halen.
Dat hoort bij de beeldvorming.
hahaha, en steeds weer op moeten staan om een drankje in te schenken voor de familie.
Komt je schoonma ook, volgooien met witte wijn die hap, ben je dan kwijt 23.00 uur, of ze gaat in de keuken aan je zitten dat kan natuurlijk ook.
Wie heeft 't in godsnaam over schoonfamilie?
Ooit heb ik meegedaan aan het open kampioenschap luchtdrummen van Dalfsen.
Omdat ik tweede werd ging even verhaal halen bij de jury.
Hun uitleg was dat als ik niet constant 1 arm op de rug had gehouden, eerste was geweest.
Die lul heeft dus een paar dagen aan de yoghurt gezeten.
Ooit heb ik meegedaan aan het open kampioenschap luchtdrummen van Dalfsen.
Omdat ik tweede werd ging even verhaal halen bij de jury.
Hun uitleg was dat als ik niet constant 1 arm op de rug had gehouden, eerste was geweest.
Die lul heeft dus een paar dagen aan de yoghurt gezeten.
Inhethoekje.
Ik schat jou wel handig genoeg in om RTL4 te saboteren en gewoon de Lemmy docu tevoorschijn te toveren. Succes.
Deed je een nummer van Def Leppard? (Of wat is dat ook weer voor band met een drummer met 1 arm?).
Go your own way.Deed je een nummer van Def Leppard? (Of wat is dat ook weer voor band met een drummer met 1 arm?).
Ik heb de docu al gezien. Mijn vrouw denkt dat Lemmy een nieuwe jas is.
Ik heb de docu al gezien. Mijn vrouw denkt dat Lemmy een nieuwe jas is.
Kep ze al binnen.Jullie kunnen allemaal mooi lullen maar voorlopig moet ik nog steeds naar het dorp oliebollen halen.
Hahaha dat doe je toch niet goed. Hier kwam m'n vriendin gisteren al met een lading oliebollen thuis.
Schakel ik net weer in, komt straks Ramses weer langs.
Wat een ellende.
Schakel ik net weer in, komt straks Ramses weer langs.
Wat een ellende.
Kwestie van (muzikale) opvoeding. Mijn vrouw is geen Mot?rhead fan maar kijkt wel mee naar een Lemmy docu.
Het is zo bekeken dus gewoon 100% je eigen schuld dat je vanavond verplicht voor RTL zit.