En dan zeggen: "Leuk dat jullie er weer zijn. Gezellig!"
Ik heb niet zitten luisteren. Een vent die fan is van Robbie Williams neem ik niet serieus.
Ontopic:
Zeg jij nou alsjeblieft niets. Jij zit gewoon het hele jaar door verplicht naar die bagger mee te kijken. Waar of niet?
Kom op man! Jij bent toch de heer des Huizes? Jij bepaalt toch wat er gebeurt?
Dus, vanavond naar je commandotoren!
Al die nummers zachter zetten, zodat we die apen in het cafe mee kunnen horen zingen, is dat iets nieuws dit jaar?
Al die nummers zachter zetten, zodat we die apen in het cafe mee kunnen horen zingen, is dat iets nieuws dit jaar?
hahahaha
Je zit niet bij je schoonfamilie Heel Holland Bakt zich de Tering te kijken Jozsef.
Kunnen wij niet die berichten gaan inspreken?
Ontopic: Er gaat momenteel een gast he-le-maal los op Angels.
Ik heb 't goed thuis, geloof me. Maar dit soort avonden kan je niet verzaken.
Of er moet volgend jaar toevallig een meeting zijn.....
"Optyfe met dat RTL 4, ik heb een mooie Lemmy Docu voor jullie en wie dat niet bevalt die gaat maar lekker hapjes en drank voor mij halen".
Dan ben je de heer des Huizes en bepaal je wat er gebeurt. Niet als je met je staart tussen de benen naar boven afdruipt of RTL4 mee gaat kijken.
Godzijdank wil niemand hier RTL4 kijken, dus dat soort discussies bestaan hier niet, maar no way dat ik een hele avond met mijn schoonfamilie RTL4 ging kijken.
Had ik van Jozsef ook niet verwacht.
Het is geen wonder dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt als hun supportersschare uit dit soort heertjes bestaat. Straalt uit naar de hele club.
Lieve jongens als Jamel en meegaande "lieve vrede" huismannetjes als Jozsef en een gebrek aan schoppers als inhethoekje of JFK, dat is Feyenoord 2015.
Wie heeft 't in godsnaam over schoonfamilie?