Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Ik heb niet zitten luisteren. Een vent die fan is van Robbie Williams neem ik niet serieus.

Het verhaal was wel mooi, wel lullig voor dat kind om tot in lengte van jaren te moeten horen dat dat nummer speciaal voor hem is.
Straks word het een deaf metal aanhanger.
 

Nik

Member
Al die nummers zachter zetten, zodat we die apen in het cafe mee kunnen horen zingen, is dat iets nieuws dit jaar?
 

Abubakari

Well-known member
Kom op man! Jij bent toch de heer des Huizes? Jij bepaalt toch wat er gebeurt?
Dus, vanavond naar je commandotoren!

"Optyfe met dat RTL 4, ik heb een mooie Lemmy Docu voor jullie en wie dat niet bevalt die gaat maar lekker hapjes en drank voor mij halen".

Dan ben je de heer des Huizes en bepaal je wat er gebeurt. Niet als je met je staart tussen de benen naar boven afdruipt of RTL4 mee gaat kijken.
Godzijdank wil niemand hier RTL4 kijken, dus dat soort discussies bestaan hier niet, maar no way dat ik een hele avond met mijn schoonfamilie RTL4 ging kijken.
Had ik van Jozsef ook niet verwacht.
Het is geen wonder dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt als hun supportersschare uit dit soort heertjes bestaat. Straalt uit naar de hele club.
Lieve jongens als Jamel en meegaande "lieve vrede" huismannetjes als Jozsef en een gebrek aan schoppers als inhethoekje of JFK, dat is Feyenoord 2015.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Al die nummers zachter zetten, zodat we die apen in het cafe mee kunnen horen zingen, is dat iets nieuws dit jaar?

Dat is toch leuk? Krijgen wij, thuisblijvers die verplicht mee moeten kijken met de schoonfamilie naar IHVH, ook wat mee wat het geweldige sfeertje in dat caf?.
 

inhethoekje

Active member
Al die nummers zachter zetten, zodat we die apen in het cafe mee kunnen horen zingen, is dat iets nieuws dit jaar?


Volgens mij wel,verleden jaar werd er sporadisch naar binnen gegaan met een microfoon maar dit jaar gaat het helemaal los daar.
 

Jozsef

New member
"Optyfe met dat RTL 4, ik heb een mooie Lemmy Docu voor jullie en wie dat niet bevalt die gaat maar lekker hapjes en drank voor mij halen".

Dan ben je de heer des Huizes en bepaal je wat er gebeurt. Niet als je met je staart tussen de benen naar boven afdruipt of RTL4 mee gaat kijken.
Godzijdank wil niemand hier RTL4 kijken, dus dat soort discussies bestaan hier niet, maar no way dat ik een hele avond met mijn schoonfamilie RTL4 ging kijken.
Had ik van Jozsef ook niet verwacht.
Het is geen wonder dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt als hun supportersschare uit dit soort heertjes bestaat. Straalt uit naar de hele club.
Lieve jongens als Jamel en meegaande "lieve vrede" huismannetjes als Jozsef en een gebrek aan schoppers als inhethoekje of JFK, dat is Feyenoord 2015.

Wie heeft 't in godsnaam over schoonfamilie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan