En het dameshandbal OKT ook misschien naar Nederland.
Waarom zou Nederland een toernooi willen organiseren waar ze zelf niet aan meedoen.
Je geeft zelf het antwoord al: de wereldkampioen doet niet mee.
Maar ik kan mij voorstellen dat je je moet kandideren voor een van de kwalificatietoernooien voordat de deelnemers bekend zijn.
Aan de ene kant wel ja, maar wie zou je dan voor de groep moeten zetten? Guidetti weer proberen te halen?De volleybalbond heeft de trainer van de dames ontslagen.
Ik begrijp de stap wel.
Hoezo dikke kans dat ze het niet redden tegen Turkije?Je moet iets proberen maar ik betwijfel of een andere coach er meer uit haalt. Dikke kans dat ze het sowieso niet redden tegen Turkije dus dan kunnen we achteraf weer zeuren dat ze 'm nooit hadden moeten ontslaan.
Omdat de Turken beter zijn. Daar moeten ze in januari toch tegen?Hoezo dikke kans dat ze het niet redden tegen Turkije?
Omdat de Turken beter zijn.
Scorebordjournalistiek.
Net als jouw bewering dat Turkije beter is omdat ze in de zomer een wedstrijd gewonnen hebben.
Uuhh, waar heb ik dat beweerd?
Wel op het EK overigens, kansloos met 3-0 verloren. Maar dat was wel in Ankara.Op basis waarvan beweer je anders dan dat de Turken beter zijn, als wereldranglijst niet telt en ze op het OKT niet tegen elkaar hebben gespeeld?