Het zijn toch een soort van bouwpakketten die daarna verscheept worden naar Afrika ?
Er zijn er nu vijf gepresenteerd waarvan de bovenste ring gedemonteerd wordt en verscheept wordt. Leuk voor de ontvangers maar ik noem dat juist overbodig.
Het zijn toch een soort van bouwpakketten die daarna verscheept worden naar Afrika ?
De voorbereidingstijd is nu veel te kort voor Nederland en Belgi?. Bij de toewijzing waren er nog 7,5 jaar te gaan tot het WK 2018, nu nog maar 3 jaar.
Mocht de bieding over gedaan moeten worden, dan kunnen behalve Rusland alleen landen meedoen waar nu stadions er nu al staan (of slechts een kleine aanpassing nodig is).
Dat zou een overwinning betekenen van de slinkse Engelse lobby.Het gerucht gaat dat de FIFA achter de schermen kijkt naar de mogelijkheid om het WK 2022 in Londen te houden. Waarom eigenlijk ook niet?
Het gerucht gaat dat de FIFA achter de schermen kijkt naar de mogelijkheid om het WK 2022 in Londen te houden. Waarom eigenlijk ook niet?
-Wembley
-Olympisch Stadion
-Emirates
-Stamford Bridge
-White Hart Lane/nieuw Tottenham stadion
-Upton Park
(-Twickenham?) Nog nooit voetbal geweest maar volgens mij geen principekwestie.
Reglementair zijn Europa en Zuid-Amerika uitgesloten voor 2022. Bovendien hebben de "vrienden van Qatar" nog altijd een meerderheid in het uitvoerend comit? en is er ook vanuit het congres geen poging gedaan om het WK uit Qatar weg te halen. Als het WK gewoon praktisch niet in Qatar kan plaats vinden, dan zal er eerst gekeken worden naar locaties in Noord-Amerika, Azi? en Afrika, aangezien die alternatieven gewoon beschikbaar zijn, maken Engeland en Londen dus geen enkele kans op het organiseren van het WK van 2022.Het gerucht gaat dat de FIFA achter de schermen kijkt naar de mogelijkheid om het WK 2022 in Londen te houden. Waarom eigenlijk ook niet?
Reglementair zijn Europa en Zuid-Amerika uitgesloten voor 2022. Bovendien hebben de "vrienden van Qatar" nog altijd een meerderheid in het uitvoerend comit? en is er ook vanuit het congres geen poging gedaan om het WK uit Qatar weg te halen. Als het WK gewoon praktisch niet in Qatar kan plaats vinden, dan zal er eerst gekeken worden naar locaties in Noord-Amerika, Azi? en Afrika, aangezien die alternatieven gewoon beschikbaar zijn, maken Engeland en Londen dus geen enkele kans op het organiseren van het WK van 2022.
Je onderschat schromelijk de Engelse lobby die al jarenlang aan de gang is.
Misschien kan iemand een bron noemen van dit vage gerucht?
Misschien kan iemand een bron noemen van dit vage gerucht?
Die zijn al jaren bezig en nu er een gaatje dreigt te komen gaan ze er met twee gestrekte benen in.Exact. Friesland heeft feitelijk wel gelijk maar er gaan rare krachten spelen zometeen. Let maar op.
Klopt, ik doelde op de app.ENN
Erka News Network
Klopt, ik doelde op de app.
london24.com
Is al een bericht van juni trouwens, zie ik nu.
Exact. Friesland heeft feitelijk wel gelijk maar er gaan rare krachten spelen zometeen. Let maar op.
Het gerucht gaat dat de FIFA achter de schermen kijkt naar de mogelijkheid om het WK 2022 in Londen te houden. Waarom eigenlijk ook niet?
-Wembley
-Olympisch Stadion
-Emirates
-Stamford Bridge
-White Hart Lane/nieuw Tottenham stadion
-Upton Park
(-Twickenham?) Nog nooit voetbal geweest maar volgens mij geen principekwestie.