Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

  • Heerenveen

    Stemmen: 9 60,0%
  • Feyenoord

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Jullie zeiken teveel, Feyenoord is 90 minuten beter geweest en verliest onterecht en ongelukkig. Heerenveen, d?t was slecht

Jij bent net Van Bronckhorst. Feyenoord heeft geen fatsoenlijk uitgespeelde aanval gehad en verspeelde net zo hard de meest simpele ballen. De gele kaart voor Kongolo voor rust was typerend voor deze wedstrijd. Na rust was het nog slechter en konden beide teams elkaar de bal nog geen 5 keer toespelen.


Jij laat je zand in de ogen strooien door wat achterin rondtikken zonder enige vorm van druk. Zodra er een Heerenvener in de buurt kwam ging het ook bij Feyenoord mis.

Clasie en El Ahmadi? Vooral veel overtredingen. Kazim? Onzichtbaar. JPB en Bilal? Spelend zonder enige vorm van zelfvertrouwen. Toornstra? Veel lopend, maar twee vrije trapjes en een schot naast waren de schamele oogst.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het enige dat Feyenoord beter deed, was minder na?ef verdedigen en de rijen iets meer gesloten houden. Dat moet ook wel met Nelom en de te dikke Wilkshire.

De keren dat Heerenveen wel druk zette, leverde echter ook direct balverlies op bij Feyenoord en andersom al net zo.
 

gevegt

Well-known member
Wat Heerenveen niet echt goed deed in de eerste helft was tijdens de omschakeling iets bijsluiten zodat er een doel kans zou kunnen ontstaan.
Hadden ze wel dat lef gehad, zou het voor rust al 2-0 geweest zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toetje met verschillende smaken: SC Heerenveen - Feyenoord

Toetje met verschillende smaken: SC Heerenveen - Feyenoord

Nee, nee toen lag het aan Fred.

Het lag aan Fred dat ze er in stonden en nu ligt het aan Van Bronckhorst.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Op roja directa het meeste wel kunnen volgen en dan verlies je ook nog met een ruk goal de pot.

Het zal zondag wel 1-3 worden met 2 goals van Slagveer of zo. Ik ben vrij pessimistisch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De tering wat een klote goal. Als ik die samenvatting zie, dan is het een behoorlijk onverdiende nederlaag. Lekker is dat weer. Met 0-0 had je aardige kansen zondag. Nu wordt het een redelijk kansloos verhaal.
 

Pascallovic

Well-known member
Kijkend naar de samenvatting een typische 0-0 wedstrijd, zonder dat er qua kansen een betere ploeg was. Dan vliegt er per ongeluk een bal in, maar voor de rest was het niet veel.
 

De Wolf

Well-known member
Voetballend zag het er een stuk beter uit. Aanvallend is het gewoon matig. Alleen moet je Kazim ook niet opstellen.
 

Mario

Well-known member
Thuis zal Feyenoord denk ik wel winnen van Heerenveen, tegen Vitesse zal het een stuk lastiger gaan worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weinig. Kazim en Nelom zullen er weer in staan en met een beetje pech is Immers weer fit.
 

Jozsef

New member
Je haalt me de woorden uit de mond.
Voorin totaal geen stootkracht, achterin gatenkaas. We worden eruit gecounterd: 1-2
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord die een play off wedstrijd gaat winnen. Daar durf ik wel een week een Kazim avatar tegenop te zetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je haalt me de woorden uit de mond.
Voorin totaal geen stootkracht, achterin gatenkaas. We worden eruit gecounterd: 1-2

Toch blijft het gek. Zoals we tegen Sevilla speelde zou je er tegen SC Heerenveen overheen gaan en zouden de goals vanzelf vallen. Maarja de vorm, focus, scherpte en strijd ontbreken. Daarnaast mis je het Europees voetbal sfeertje.
 
Bovenaan