Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

  • Heerenveen

    Stemmen: 9 60,0%
  • Feyenoord

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Fabian

Active member
Hups Bilal! Dat je volgend seizoen twee keer de winnende mag maken tegen Heerenveen. Onbetaalbaar!
 

Voetbal-Coach

Administrator
Hij viel ook in zonder warming-up, hoorde ik op tv. Das ook erg vreemd.

Vond overigens dat publiek opzwepen van Gio overigens erg gemaakt over komen..
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat jammer dat ik de reacties over Wijnaldum, Castaignos en Fer niet meer kan terughalen.

Bilal heeft Heerenveen gewoon op een rare manier laten stikken en ja, ik vind het wel lekker voor hem dat ie nu met lege handen staat.

En dan nog even over Ziyech, dat was maar een klein gedeelte dat hem uitfloot.


En Fabian, net alsof Heerenveen het hele seizoen zo speelt. Bij de wedstrijden in de competie was het spelbeeld heel anders. Chapeau voor deze jonge gasten dat ze dit in een volle Kuip over de streep hebben getrokken.

FORZA HEERENVEEN!
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik heb Ajax.nl alvast gevraagd of ze wat kaartjes voor de CL wedstrijden apart kunnen houden. Schijnt dat Vermeer doordeweeks niet zoveel te doen heeft meer.

Vind het kut voor jullie jongens en ook voor Gio is het sneu, maar o, wat gun ik het die Vermeer dit zeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nog even een dikke pluim voor A-junior Jeremiah St. Juste. Wat speelde hij weer een beresterke pot. Atletisch, snel, kopkracht. Fantastisch!
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb Ajax.nl alvast gevraagd of ze wat kaartjes voor de CL wedstrijden apart kunnen houden. Schijnt dat Vermeer doordeweeks niet zoveel te doen heeft meer.

Vind het kut voor jullie jongens en ook voor Gio is het sneu, maar o, wat gun ik het die Vermeer dit zeg.

Bedoel je niet Europa League?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lodeweges: ‘Geweldige prestatie van dit jonge ploegje’

Dwight Lodeweges glom na afloop van trots vanwege de prestatie van zijn elftal in de Rotterdamse Kuip. ,,We zijn nog steeds in de race voor Europees voetbal, geweldig toch voor zo’n jong ploegje.’’


Lodeweges besefte dat sc Heerenveen voor rust weinig in te brengen had in De Kuip. ,,Feyenoord zette vroeg druk, daardoor kwamen wij niet aan voetballen toe.’’ De trainer had ook gezien dat de Rotterdammers te veel energie in de wedstrijd stopten. ,,Dat houd je niet vol, dan blaas je jezelf op. Na rust kregen we steeds meer greep op de wedstrijd.’’

Mark Uth was belangrijk met twee treffers en kreeg terecht een compliment van Lodeweges. ,,Twee doelpunten in De Kuip, dat lukt niet iedereen.’’ Maar ook doelman Kristoffer Nordfeldt, die enkele schitterende en cruciale reddingen verrichte, kreeg een pluim. ,, En vergeet Luciano (Slagveer, red), die perste er nog een sprint van 100 meter uit om Manu van scoren af te houden. Geweldig!’’

En zo is het! Trots op vooral ook dat jonge duo achterin. Samen 38 jaar!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

Hij viel ook in zonder warming-up, hoorde ik op tv. Das ook erg vreemd.

Vond overigens dat publiek opzwepen van Gio overigens erg gemaakt over komen..

Volgens mij heeft hij gewoon hardgelopen. Alle wissels lopen om de beurt warm. Wilkshire mag volgend jaar zijn contract uitdienen bij Jong Feyenoord.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een waardeloze samenvatting van de NOS trouwens. Feyenoord was voor rust baas, maar na rust was het zeer gelijkopgaand.
 

leo1949

Well-known member
Ik heb Ajax.nl alvast gevraagd of ze wat kaartjes voor de CL wedstrijden apart kunnen houden. Schijnt dat Vermeer doordeweeks niet zoveel te doen heeft meer.

Vind het kut voor jullie jongens en ook voor Gio is het sneu, maar o, wat gun ik het die Vermeer dit zeg.

Ik kan Vermeer wel begrijpen als je plotseling van eerste keeper ineens bankzitter word dat je dan wat gaat rondkijken.
Het is voor jullie natuurlijk niet leuk dat hij naar Feyenoord ging.
Maar AZ is veel spelers kwijtgeraakt aan Ajax dus mag ik Gudelj het zelfde gunnen wat jij Vermeer gunt.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik kan Vermeer wel begrijpen als je plotseling van eerste keeper ineens bankzitter word dat je dan wat gaat rondkijken.
Het is voor jullie natuurlijk niet leuk dat hij naar Feyenoord ging.
Maar AZ is veel spelers kwijtgeraakt aan Ajax dus mag ik Gudelj het zelfde gunnen wat jij Vermeer gunt.
De verstandshoudingen tussen Ajax en Feyenoord en anderszijds Ajax en AZ liggen natuurlijk wel iets anders.

Ik kan er gewoon niet bij dat een jongen uit Amsterdam Oost, die de hele jeugdopleiding van Ajax doorlopen heeft, bevriend is/was met een gedeelte van de hardekern, deze overstap maakt. Wetend dat dit gevoelig ligt.

Snap overigens ook wel dat hij niet nog een jaar op de bank wilt zitten, maar deze stap kan je tegenover de fans niet maken.

Je bent wat mij betreft uiteraard vrij om te gunnen wat je wilt ;-)
 

fr-keff

Active member
Pff geen woorden aan vuil maken... Richten op het nieuwe seizoen. Trouwens 1 klein foutje wat mij opviel op de reclameborden stond: Eerste training 19 juli, open dag 26 juni... :D
 
Bovenaan