Ja, dat is eigenlijk een opmerking tegen beter weten in...Dat is wel een heel naïeve gedachte![]()
Ja, dat is eigenlijk een opmerking tegen beter weten in...Dat is wel een heel naïeve gedachte![]()
En je donkere spelers aap noemen.Terug naar 1 wedstrijd in Zuid-Amerika en eentje in Europa. Compleet met van doping stijf staande Argentijnse boeven die je bril kapot stampen en je ogen dicht slaan.
Nee die lagen ze los, want ze vonden het bv jammer dat Liverpool en Arsenal niet mee konden doen..Ik ben benieuwd of ze de "2 clubs per land" regel blijven houden, dat zou meer landen de kans geven mee te doen...
Dat doen ze in Europa ookEn je donkere spelers aap noemen.
Die van Benfica was een Argentijn. Maar je hebt gelijk dat het niet alleen Zuid Amerikanen/Argentijnen zijn die dat doen.Dat doen ze in Europa ook
Die van Benfica was een Argentijn. Maar je hebt gelijk dat het niet alleen Zuid Amerikanen/Argentijnen zijn die dat doen.
Alleen dramatisch als je geen Ziggo abonnee bent.Ziggo blijft de komende 5 jaar het Europees voetbal uitzenden. Mooi, ik vind hun kwaliteit over het algemeen beter dan ESPN en Viaplay.
Je kan gewoon ziggo sport nemenAlleen dramatisch als je geen Ziggo abonnee bent.
Maar als het bij ESPN of viaplay zou zijn zou het ook dramatisch zijn als je geen abonnee bent van die zenderAlleen dramatisch als je geen Ziggo abonnee bent.
Mee eens, het is prettig kijken naar het Europees voetbal bij Ziggo.Ziggo blijft de komende 5 jaar het Europees voetbal uitzenden. Mooi, ik vind hun kwaliteit over het algemeen beter dan ESPN en Viaplay.
Klopt ook, maar de Nederlandse clubs op het open net zou het beste zijn. Dat heb je niet met KPNJe kan gewoon ziggo sport nemen
Hoef je geen ziggo te hebben
Klopt heb ik ook wel, maar goed.Kastje pakken, heb je 5000 zenders. Ook ziggo 1 tot 14