The Jukebox

Makanaky

Well-known member
Deze genadeloze comeback van smoezelige Schotten Moffat en Middleton zag ik even niet aankomen. Beetje een Mike Skinner sfeertje maar dan goorder en Glaswegian.

 

Unregistere

Well-known member
Kan het me voorstellen. Veel gebeurd sindsdien met o.a. de verkiezingen en al vrij snel na die post ontstond een discussie over Black Country, New Road, zag ik. Dus sneeuwde The Weather Station daar een beetje bij onder.
 

de waan

Well-known member
Ik weet ook niet meer hoe ik ze op het spoor ben gekomen, waarschijnlijk kwam ie een keer spontaan voorbij op Spotify.
 

Unregistere

Well-known member
En dat is alleen maar mooi natuurlijk! Gooi ik er een volgend muntje in.

Artiest: Kanye West
Album: Late Registration (2005)

[video]
 

Unregistere

Well-known member
Okee, ieder zijn voorkeur Abu. Die plaat gaat het bij mij niet meer worden in elk geval, ben er nog altijd niet kapot van. Persoonlijk hoor ik dan liever Kanye. Of Kiwi Jr. uiteraard. Een meer Pavement-achtig bandje gaan we in 2021 niet meer horen, denk ik. Samen met o.a. The Weather Station, Arlo Parks, Balthazar, Julien Baker, Slowthai, Lana Del Rey, Madlib, EUT, Cassandra Jenkins en Altin Gün is dit toch wel een van mijn favoriete platen uit het eerste kwartaal van dit jaar. Dar wordt al dringen voor de jaarlijst zo en dan komen er nog 9 maanden...

[video]
 

Abubakari

Well-known member
Okee, ieder zijn voorkeur Abu. Die plaat gaat het bij mij niet meer worden in elk geval, ben er nog altijd niet kapot van.
Heeft niks met jouw voorkeuren te maken😀 In Sunglasses zit de zin Leave Kanye out of it.
Doordat jij een liedje van Kanye plaatste moest ik aan dat nummer denken, waarna ik dat plaatste.
 

U.G.

Well-known member
Artiest: Jay-Z
Album: The Black Album (2003)

[video]

Ook toevallig dit, hier zat ik een week of wat geleden de hele tijd naar te luisteren.

Sluit ik me ff bij aan, met iets van een eerdere album ( of van hetzelfde ? ).

Voor de stoute skatjes van vroeger, toen ik m'n UG alleen maar achterna liep.

 

Unregistere

Well-known member
Ook toevallig dit, hier zat ik een week of wat geleden de hele tijd naar te luisteren.

Sluit ik me ff bij aan, met iets van een eerdere album ( of van hetzelfde ? ).

Voor de stoute skatjes van vroeger, toen ik m'n UG alleen maar achterna liep.


Die komt van The Blueprint, dus ietsje ouder inderdaad. Maar wel ongeveer dezelfde periode, toch wel op het hoogtepunt van zijn loopbaan denk ik. Hoewel er later ook nog genoeg prima werk kwam, zoals 4:44.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Makanaky

Well-known member
Gisteren op hun eigen website in première gegaan: na 7 jaar eindelijk de opvolger van het fenomenale Familiars. Niet wereldschokkend maar wel weer ambachtelijk sfeervol.
Die nieuwe Lana is haar eerste album wat me van begin tot eind weet te boeien, komt waarschijnlijk ook door de korte speelduur. Een Mariners Complex heb ik echter nog niet kunnen ontwaren.
 
Bovenaan