The Jukebox

Abubakari

Well-known member
Ik weet wel waarom, ik heb dit liedje 24-7 in mijn hoofd en daar ben ik eigenlijk best blij mee, dus hier is Urbanus.

 

U.G.

Well-known member
Een geweldig liedje met 1 van de duurste clips ooit :) stel je voor : metrokaartjes, walkietalkies...het houdt maar niet op.

Dan nog is het een toffe clip.

 

Makanaky

Well-known member
Zo ongelooflijk goed dit. Wand-frontman Cory Hanson tapt solo uit een heel ander vaatje. Het beste wat ik dit jaar heb gehoord. Helaas albumrelease uitgesteld tot eind april maar de vergelijkbare voorganger uit 2016 is ook prachtig.
 

de waan

Well-known member
Heerlijk fijn indierock-met-landerige-praatzang bandje dit. Erg benieuwd naar het debuutalbum dat begin april uitkomt.

 

Makanaky

Well-known member
Vera zat al vroeg vol bij Eurosonic vorig jaar. Na Dry Cleaning kwam Black Country New Road ook nog eens. Nooit zulke rijen gezien daar. Gelukkig was Lankum in de Nieuwe Kerk óók erg bijzonder.
 

de waan

Well-known member
Ook wel een heel bijzonder plaatje, die van Black Country New Road.

Al is bij met name bij dit nummer wel heel erg "zoek de verschillen met Slint".

 

Makanaky

Well-known member
Die klezmer-achtige en instrumentale opener is van heel hoog niveau. Die emo praatzang maakt me echter weer knap nerveus.
 

Abubakari

Well-known member
Dat heb ik ook, de opener vind ik geweldig, de rest is ook wel okay, bij vlagen erg goed, maar daar ben ik nog niet zo van ondersteboven.
 
Bovenaan