The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
Zeg maar gerust de ongekroonde koningin van Portugal. Analogisch aan het voetbal is zij de Eusebio, Dulce Pontes die de fado wereldwijd weer leven inblies is Figo, en de heerlijk met haar stembereik uitslovende Mariza is Cristiano.

M'n laatste, hier live en openlucht nabij Belem in Lissabon. Mariza met Barco Negro. Kippenvel !

 

Makanaky

Well-known member
Zegt 't voert!
Weeral een wereldplaat, ditmaal met mooi kille synths en de altijd schitterende teksten: "er wordt nog altijd meer ontweken dan dat er wordt gebotst, er wordt nog altijd meer gedronken dan dat er wordt gekotst."

 

Unregistere

Well-known member
Let Them Eat Chaos van Kate Tempest. Bijzonder album over zeven mensen uit London die toevallig allemaal om 4.18 uur wakker zijn ('s nachts). Plots steekt een storm op. Meer verklap ik niet. Luister zelf maar. Dit is er een nummertje van, gaat mijn muntje heen.

 

Unregistere

Well-known member
Vandaag gaat mijn muntje naar Bazart. In Belgi? al tijden hot en dat is volledig terecht. Echt een sound van nu en dan ook nog eens Nederlandstalig, al merk je dat bij het beluisteren van de plaat niet eens op het eerste gehoor. Met album Echo lossen ze de zeer hoge verwachtingen in, die mede op basis van deze single ontstonden:

 

leo1949

Well-known member
JaHa een muntje voor Freddie Mercury die in 1991 op 45 jarige leeftijd deze dag overleed. (24 november)
Tijd gaat hard het is nu al weer 25 jaar geleden daarom van hem deze hit van The Platters.

 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ze is nog steeds de ongekroonde koningin van de dromerige pop, zo bewijst Hope Sandoval op haar laatste plaat. Muntje voor deze topzangeres dus!


Kurt Vile doet ook een nummertje mee. :duim:
 

Janssen

Well-known member
Iets voor mijn tijd. Maar ik begrijp wel dat mensen dit heel goed vinden/vonden.

Ik blijf nog ff in de Nineties hangen.

 

gevegt

Well-known member
Stukje opvoeding als het uit is met je meisje.
Hoewel de tekst heel anders bedoelt is, jankt het bij wijven lekker weg.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan