Pascallovic
Well-known member
Of ze zijn juist wel zichzelf...
Of ze zijn juist wel zichzelf...
Vandaag een travestiet die zichzelf op blies in Iran, dan ben je wel een beetje van 't padje hoor.
Op zaterdag 24 juni.Wanneer is die ramadan weer voorbij? Dan wordt het tenminste wat rustiger.
Ik denk niet dat er een Nederland of Luxemburger is omgekomen in Irak. Anders vanavond.
Is er wel een Saudi omgekomen in Londen dan? Ik begin er zo langzamerhand wel een beetje moe van te worden dat bij elke aanslag in het Westen de hele wereld maar mee moet rouwen, terwijl vergelijkbare aanslagen in het Oosten nog net niet genegeerd worden.
Die discussie is volgens mij nog niet gevoerd.Als Luxemburg besluit om een minuut stilte te houden voor vermoorde cavia's, dan lijkt het mij fatsoenlijk dat Nederland dit respecteert en ook in de middencirkel een minuut stil is. Kwestie van fatsoen. Heeft helemaal niks met oost/west discussie te maken. Van die discussie ben ik namelijk al een tijdje moe.
In het Spaanse voetbal wordt om de haverklap een minuut stilte gehouden om een supporter, medewerker of wie dan ook en de uitploegen doen uit respect gewoon mee.