Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Net bezig dus. Hingis haar maatje Paes is wel ongeveer het tegenovergestelde van haar maatje Mirza aan het net. Wat een killer aan het net.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel heerlijk om te zien! Die Paes staat een partij te heersen, niet normaal meer.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Paes en Hingis spelen zo ongelofelijk goed samen, daar kan ik echt van genieten. Een perfect koppel voor de mixed.

gevegt

Well-known member
Waar is dat in godesnaam ook goed voor. Doen ze zowel na een verloren als een gewonnen punt.

Volleyballers doen het ook altijd. De gruwelijk.

Trouwens als ik zo naar die Indische mannen bij de dubbels kijk, zijn die niet echt afgetraind.

Joost

Well-known member
Waar is dat in godesnaam ook goed voor. Doen ze zowel na een verloren als een gewonnen punt.

Toen ik nog competitiebadminton speelde was dat contact ook heel gebruikelijk. Zowel in de dubbel als de mix.

Zoiets ontstaat op natuurlijke wijze.

Shayman

New member
Toen ik nog competitiebadminton speelde was dat contact ook heel gebruikelijk. Zowel in de dubbel als de mix.

Zoiets ontstaat op natuurlijke wijze.

Ik was meer van het knuffelen bij het douchen maar soms werd dat niet gewaardeerd, waarschijnlijk waren dat lesbo's.

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Bij een heerlijk punt geef je elkaar een high five kan ik mij zo voorstellen, gewoon een punt bal je af en toe je vuistje en van een verloren punt verbijt je de frustratie.

JMD

Well-known member
Zit nu nog even de invitatiefinale van de dames te kijken, die zijn onder het dak verder gegaan (regen). Maar Navratilova kan het nog steeds,,,

JMD

Well-known member
En de laatste bal is geslagen op Wimbledon 2015, Navratilova verliest de invitatiefinale dames.

Het was een excellente Fortnight.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk, ik ga effe lekker Davis Cup tennis kijken. Oostenrijk - Nederland. Sport 1 zendt het uit, heujjj!

Maaaar.... Doen verdomme Marcella Mesker ?n Kristie Boogert s?men commentaar. Wat een doffe ellende!! Wie verzint dat zeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan