Ik heb ook weinig klagen nu als cricket- en tennisliefhebber. Vandaag bijna de hele dag 2 schermen aangehad: eerst Ashes en Schotland - Nederland, daarna Ashes en tennis. Nu alleen tennis.Maar we gaan wel nog even door.
JMD, tijdens dit soort toernooien prijs je jezelf toch gelukkig dat je naast voetballiefhebber ook tennisliefhebber bent? Wat een genot man, dit soort potjes!
Ik heb ook weinig klagen nu als cricket- en tennisliefhebber. Vandaag bijna de hele dag 2 schermen aangehad: eerst Ashes en Schotland - Nederland, daarna Ashes en tennis. Nu alleen tennis.
JMD, tijdens dit soort toernooien prijs je jezelf toch gelukkig dat je naast voetballiefhebber ook tennisliefhebber bent? Wat een genot man, dit soort potjes!
Zo komen we de voetballoze maanden wel door!
Eens. Heb me 2 weken gekgezapt op Fox en de BBC. Verder ben ik ook wielerfan, dus Radio Tour staat ook aan.
Later deze zomer nog een WK Atletiek...
Daar zijn de speelsters weer. Een verkorte warming-up zal het denk ik worden.
Voor de WK Atletiek krijgen we de WK Zwemmen nog en in het najaar de WK Rugby.
Ik ben ook wielerfan. Atletiek trekt me wat minder. Het WK Zwemmen ga ik misschien wel volgen.
En ja, volgend jaar de OS. Dat wordt weer genieten! Bij de vorige Zomerspelen hadden we hier op het forum ??n van de leukste periodes.