Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van het drieluik finales die ik met interesse volg is de eerste dus alvast positief afgesloten. Geweldige overwinning van Rojer!

Voor nu: Hup Martina!
Voor morgen: Hup Roger!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gruwelijk om te zien hoeveel beter Hingis is dan die andere drie meiden.

Volgens mij zou Hingis in de singles ook gewoon nog steeds de nummer 1 van de wereld zijn.
 

JMD

Well-known member
Van het drieluik finales die ik met interesse volg is de eerste dus alvast positief afgesloten. Geweldige overwinning van Rojer!

Voor nu: Hup Martina!
Voor morgen: Hup Roger!
:duim:

Gruwelijk om te zien hoeveel beter Hingis is dan die andere drie meiden.

Volgens mij zou Hingis in de singles ook gewoon nog steeds de nummer 1 van de wereld zijn.

Serena is wel beter denk ik, maar voor de rest niet veel inderdaad. Haar zwakke punt is het ontbreken van kracht. Op souplesse, finesse winnen er weinig van haar. Haar evenknie bij de mannen is ook Zwitser...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is goed voor het vertrouwen dat het vriendinnetje van Hingis ook wat goeie ballen slaat en daarmee de game toch over de streep trekt, na twee fouten van Hingis.
 

JMD

Well-known member
Trouwens Jamel, morgen is er nog een finale belangrijk, want Hingis staat ook in de mixeddubbelfinale.
 

JMD

Well-known member
Paar mooie overnames aan het net van de Russinnen betekent de eerste set voor hen.
 

JMD

Well-known member
Mirza/Hingis gaan de TB niet winnen zo... Veel minder vast dan de Russinnen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gruwelijk om te zien hoeveel beter Hingis is dan die andere drie meiden.

Volgens mij zou Hingis in de singles ook gewoon nog steeds de nummer 1 van de wereld zijn.
Hingis zelf had tegen de BBC gezegd dat ze fysiek niet sterk genoeg is om in de singles bij de top te horen, maar dat ze door haar techniek dat bij de dubbels wel kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mirza/Hingis gaan de TB niet winnen zo... Veel minder vast dan de Russinnen.

U zei? Nog twee punten.

Denk ik ook hoor, Kralinger. Maar een vrouw die met zoveel souplesse de ballen wegslaat, da's een enorme verademing. Wat dat betreft sluit ik me heel erg aan bij Martin Simek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hingis zelf had tegen de BBC gezegd dat ze fysiek niet sterk genoeg is om in de singles bij de top te horen, maar dat ze door haar techniek dat bij de dubbels wel kan.

In lijn met wat ze net in de studio zeiden over dat double fysiek een stuk langer valt vol te houden. Dat daar toch andere skills bij komen kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tennis

Zo die Mirza maakt hem lekker af zeg! Daarvoor al die bal van Hingis praktisch op de lijn.
 

JMD

Well-known member
U zei? Nog twee punten.
Haha, inderdaad... Maar dat kwam ook omdat de Russinnen ineens aan het begin van de TB onnodige fouten gingen maken...

Die 2 passings aan het eind waren briljant, 2x langs de lijn, Vesnina zal minder snel naar het midden stappen nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan