Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Als morgen het programma helemaal afkomt (er staan 97 partijen op de rol) blijven er voor zondag 'slechts' 6 singles over.

Dat wordt een dag vol met dubbelpartijen, ook leuk. :)
De herendubbels stonden woensdag voor het eerst gepland, en morgen zijn ze op zeker nog niet klaar met de eerste ronde van dat toernooi.
 

JMD

Well-known member
Twee schermen. Probleem opgelost. Zo doen echte sportliefhebbers als JMD en ik het ieder weekend.
:duim:

Met als hoogtepunt zometeen in augustus de Spelen... Heb vanmiddag een spoorboekje in elkaar geknutseld, dat worden mooie sportdagen en -nachten...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
tot 2 uur tour op tv, 2 uur Bertens op tv, na Bertens weer over op tour en kwali op een stream online (geen ziggo hier)

Precies. Zo doe je dat! :duim:

@ JMD: man, de Spelen... Wat heb ik daar zin in zeg! En voor mij extreem gunstig dat die wedstrijden vaak laat in de middag pas beginnen. 's Avonds heb ik alle tijd om te kijken. Overdag een stuk minder.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb vakantie tijdens de Spelen... Tijdstippen maken mij dus weinig uit ;-)
 

JMD

Well-known member
@ JMD: man, de Spelen... Wat heb ik daar zin in zeg! En voor mij extreem gunstig dat die wedstrijden vaak laat in de middag pas beginnen. 's Avonds heb ik alle tijd om te kijken. Overdag een stuk minder.
Punt is alleen dat een hele hoop diep in de nacht is... Dat vind ik iets minder...


@PES5: ja, ik heb ook vakantie, maar tot 5 uur wakker blijven red ik echt niet...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hup Kiki!!


Dimitrov nu bezig tegen Johnson. Mooi potje.

Nishikori wint inmiddels de eerste set tegen Kuznetsov.
 

JMD

Well-known member
Kerber heeft het lastig tegen landgenote Witthoeft...
Beide dames hebben al kunnen serveren voor de set (bij 5-3 en 6-5), maar verspeelden hun service steeds. De eerste 5 punten van de TB gaan naar de ontvanger. Kerber nu 4-2 voor
 

JMD

Well-known member
13-11 in de TB voor Kerber... Mooie tiebreak, goede punten...
Die Witthoeft is ook niet lelijk trouwens.
 

JMD

Well-known member
4-0 in set 3 voor Djokovic.

Maar nu komt de regen weer, nu gunstig voor Querrey.
 

JMD

Well-known member
Bertens zal overigens niet direct om 14.00 beginnen. Het is Middle Saturday, en dan nodig de AELTC allerlei mensen uit in de Royal Box uit. Die worden eerst voorgesteld, en dat duurt even...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan