Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Op de offici?le site staan erg leuke filmpjes trouwens.

Ik vind Djokovic ook nog moeizaam bewegen op gras. Heeft ook maar ??n partijtje gespeeld op de Boodles ter voorbereiding. Die zal in week 2 echt veel beter voor de dag komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En inderdaad de bevestiging dat Bertens vandaag niet zal spelen. Erg jammer. Morgen heb ik beduidend minder tijd om te kijken.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Willis heeft i.i.g. 2 games gepakt. Fantastisch voor die man om dit mee te mogen maken. Hij kreeg de laatste beschikbare plaats in het kwalificatietoernooi om in het kwalificatietoernooi van Wimbledon te komen. Die plaats kreeg hij op het laatste moment omdat iemand anders geblesseerd uitviel. Na 6 kwalificatiewedstrijden in het hoofdtoernooi en nu op centre court tegen Federer in de 2e ronde. Die man weet niet wat hij meemaakt.
 

Friesland

Well-known member
Het lijkt mij dat er nog wel tijd is voor een partij op het CC, ik heb even naar de openstaande partijen gekeken en het zou zomaar kunnen dat het de partij van Haase wordt.
Op de baan waar hij in actie zou moeten komen is nog een partij bezig en daarna zou ook nog een vrouwenpartij gespeeld moeten worden, voordat Haase aan de beurt is. Zijn eigen partij is nog niet "afgelast" verklaard.
 

Friesland

Well-known member
Daar dacht ik dus ook net aan. Al kan het ook Raonic worden.

Ja, maar die is direct naar de partij die nu op zijn baan bezig is aan de beurt. Bij Haase zit er nog een partij tussen in. Zij kunnen ook die vrouwenpartij naar CC verplaatsen, maar een mannenpartij lijkt mij logischer vanwege de lengte van de partij.
 

Friesland

Well-known member
Het is dus de vrouwenpartij op de baan van Haase die naar CC gaat. Dat zal wellicht met de gelijkheid (2 mannenpartijen en 2 vrouwenpartijen) te maken hebben. Als die vrouwenpartij niet heel lang duurt, kunnen ze natuurlijk altijd nog een vijfde partij op CC zetten.

De partij van Haase is inmiddels afgelast, overigens.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
En nu weer regen. Volgens het scorebord gaan ze snel weer verder. Ook geen doeken over de baan.
 

JMD

Well-known member
Het lijkt mij dat er nog wel tijd is voor een partij op het CC, ik heb even naar de openstaande partijen gekeken en het zou zomaar kunnen dat het de partij van Haase wordt.
Op de baan waar hij in actie zou moeten komen is nog een partij bezig en daarna zou ook nog een vrouwenpartij gespeeld moeten worden, voordat Haase aan de beurt is. Zijn eigen partij is nog niet "afgelast" verklaard.

Dat had echt nooit gebeurd, Haase is een 2e ronde, en er zijn nog zat 1e-rondepartijen over. Dat Federer en Djokovic al hun 2e ronde op CC speelden was omdat dat zo gepland stond.

Anyway, Bencic gespeeld, nu gaat Bouchard (ook nog 1e ronde) haar partij afmaken.
Spel op de buitenbanen ligt al een uur stil en zijn gestaakt. Er zijn nog 14 1erondepartijen die af moeten, de herenpartijen (6) zijn al begonnen en moeten dus alleen nog afgemaakt worden (alhoewel sommigen net pas bezig waren toen er gestaakt werd), van de 8 damespartijen moeten er 4 zelfs nog beginnen.

Het weer voor morgen ziet er wel ietsje beter uit, maar men verwacht de regen dan juist overdag... Ook vrijdag en zaterdag verwacht men buien. Zal me niks verbazen als dit zo door blijft gaan dat er ook zondag (voor de 4e keer in historie) gespeeld gaat worden. Moet wel de weersverwachting voor zondag beter zijn dan nu het geval is.

Tevens heeft de referee besloten dat de 1e ronde van het herendubbel slechts een best of 3 wordt (ipv best of 5)
 

JMD

Well-known member
Nee, klopt, ik was wat te enthousiast.

Kan gebeuren... :)
En sowieso denk ik dat een partij tussen deze 2 spelers nooit snel op een goede baan komt... Dat zijn partijen die je op een achterafbaan zo ver mogelijk in het park moet zetten... Beide niet geliefde spelers, beide vooral aan het zeiken en zeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan