Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Was er om 11.00 nog miezerregen, om 11.30 hoost het....
Start dus verder uitgesteld.
 

JMD

Well-known member
Even afkloppen, maar het lijkt droog te zijn in Parijs, en er komt (volgens de radar) een flinke droge tijd aan...
 

Joost

Well-known member
Halep en Stosur zijn weer aan het spelen gelukkig.

Stosur stond al 6-7 en 2-3 voor, inmiddels is dat 2-4.
Grote kans dus dat die partij wel afgemaakt wordt binnen een minuut of 20.

Daarna David Goffin tegen een Gulbis en dan Kiki. Ik weet niet of ze nog in actie komt vandaag.
 

JMD

Well-known member
Radwanska stond 6-2 en 3-0 na zondag, vandaag verliest ze de 2e en 3e set.... 6-3 6-3

En ook Halep eruit...
 

JMD

Well-known member
It's raining again....

ALle juniorendubbels zijn al afgelast voor vandaag...
Ik vrees dat Bertens vandaag niet gaat spelen. Of ze moeten na deze regenbreak alle 4e rondes dames op andere banen zetten...(want eigenlijk moeten die morgen kwart spelen, want donderdag is normaal halve finale)
 

JMD

Well-known member
Geen wedstrijd voor 6 uur.

De 2 herenkwartfinales die gepland stonden zijn verplaatst naar morgen
 

JMD

Well-known member
Is het toevallig tentamenweek JMD?

Want??

Geen spel voor 19.00.
Op de showcourts (centre, lenglen, 1 en 2) zijn alle nog niet gestarte partijen naar morgen verplaatst.

Dus morgen 4e ronde, donderdag kwart, vrijdag half, zaterdag finale.... Ze zullen hopen dat de heren 4e rondes vandaag af komen, die hebben nog 1 dag meer speling, maar het wordt krap allemaal...
 

Hankie

Well-known member
Want??

Geen spel voor 19.00.
Op de showcourts (centre, lenglen, 1 en 2) zijn alle nog niet gestarte partijen naar morgen verplaatst.

Dus morgen 4e ronde, donderdag kwart, vrijdag half, zaterdag finale.... Ze zullen hopen dat de heren 4e rondes vandaag af komen, die hebben nog 1 dag meer speling, maar het wordt krap allemaal...
Je geeft toch les maar zit hele dagen roland Garros te kijken.
 

JMD

Well-known member
Je post constant updates over de gang van zaken in Parijs.
Je geeft toch les maar zit hele dagen roland Garros te kijken.
Had tot 15.45 les, maar mijn lessen bestaan voor ongeveer de helft uit zelfstandig werken (is ook schoolbeleid), en op dat moment kan ik wel gewoon wat posten natuurlijk... :)

Overigens kijk ik geen beelden, maar heb ik de RG-site opstaan met het live-blog en de live-scores.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan