Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
De winnares van deze partij speelt in de volgende ronde tegen de Amerikaanse Madison Keys, die zojuist de Puertoricaanse Puig versloeg in 2 sets.
 

JMD

Well-known member
Aiii, 3 gamepoints onbenut gelaten, en op deuce een kans op weer voordeel wordt gemist. Weer gebroken.
 

JMD

Well-known member
Bertens mag morgen (als deze partij af komt) de 3e partij spelen op baan 3 in de dubbels.

8-8... Wat een duel.

Kom op Kiki!!!
 

JMD

Well-known member
Bertens zal morgen misschien helemaal niet hoeven te dubbelen. De tegenstanders moesten komen uit het duel Diatchenko/Voskoboeve - Williams/Williams. Die zijn echter na 1 set gestopt (tiebreak voor de zussen) vanwege invallende duisternis. Die partij zal dus eerst gespeeld moeten worden.
 

JMD

Well-known member
Bertens zal morgen misschien helemaal niet hoeven te dubbelen. De tegenstanders moesten komen uit het duel Diatchenko/Voskoboeve - Williams/Williams. Die zijn echter na 1 set gestopt (tiebreak voor de zussen) vanwege invallende duisternis. Die partij zal dus eerst gespeeld moeten worden.

Definitieve schema voor morgen is nu uit: Bertens' dubbel staat op Not Before 14.00. (en ook nog op een court TBA) Maar de dubbel van Williams/Williams is de 2e partij (na een andere damesdubbel), en niet voor 12.00.

Dat wordt echt pas laat ind e middag.

Verder geen Nederlandse deelname morgen. Ook bij het juniorentoernooi dat morgen begint niet. Geen van de 128 juniores (meisje/jongen) heeft de NL nationaliteit.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Knap hoor. Sinds de kwalificatie in N?rnberg bijna dagelijks op de baan voor duels in dubbel enkel en 'm er dan zo uitslepen.
Ik vrees dat het potje energie nu wel op is en dat de vlakke slagen van Keys haar te machtig zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moet Kiki zich niet gewoon terugtrekken uit de dubbels? Volgens mij speelt ze veel te veel partijen. Ze zat er vandaag ook doorheen aan het einde en sleepte 'm uiteindelijk op karakter binnen, ook omdat haar tegenstandster enkele cruciale fouten maakte.

Het is fijn hoor dat het zo goed gaat met d'r. En ze wint natuurlijk heel veel de laatste tijd. Maar volgens mij heeft elke topsporter ook rustmomenten nodig. En die heeft volgens mij nauwelijks. Zou zonde zijn als ze straks overal eruit vliegt vanwege vermoeidheid.
 

JMD

Well-known member
Als het de komende tijd toch veel regent krijgt ze haar rust wel.
Precies.

En verder begrijp ik de twijfel over het dubbel wel, maar zo meteen trek je je terug uit het dubbel en dan verlies je tegen Keys en heb je niks meer. Wie weet waar het dubbel kan eindigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan