Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Ik heb een enkele keer bij haar aan de poker tafel gezeten maar ik vind er niet veel aan. Als Sluiter zijnde zou ik er niet vrolijk van worden .
 

Joost

Well-known member
6-4 in de eerste set voor Kiki, 2-1 voor in de tweede set en ze heeft haar tegenstander al gebroken.
 

Mommiej

Well-known member
Hele goede overwinning van Kiki. Zaterdag 3e ronde tegen Razzano of Kasatkina, bij winst gaat ze naar de Olympische Spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
6-4 6-1. Wat een goede wedstrijd. Slechts 6 onnodige fouten, waardoor Giorgi steeds meer fouten ging maken. Uitstekend gespeeld zeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nooit te ver vooruit kijken in tennis, maar een 4e ronde tegen Keys moet kunnen en ook in die partij zie ik dan kansen.
 

Mommiej

Well-known member
Laatste 16 is daarvoor een vereiste vanuit het NOC???

Internationale eis is top-56 geschoonde lijst, NOC stelt als eis of top-40 ongeschoonde lijst (kwartfinale nodig) of laatste 16 bij een grand slam of een WTA Premier toernooi zoals Miami (lees 4e ronde dus).
 

Pascallovic

Well-known member
Heel knap ook qua fysiek. Ze speelt tenslotte heel veel de laatste weken door die overwinningen. Aan die intensiteit is ze niet gewend.
 

JMD

Well-known member
Baan 4 is een mooie baan voor NL vandaag. Eerst verslaat Bertens Giorgi, dan verslaat Krajicek met haar Tsjechische partner het als 12e geplaatste koppel Arruabarrena/Errani, en daarna verslaat Bertens met haar Zweedse partner het als 2e geplaatste koppel Mattek-Sands/Safarova. Die Bertens is echt in de vorm van haar leven.
 

Reinoud

Well-known member
Hopelijk gaan die vele (dubbel)potjes niet zijn tol eisen. Wel erg leuk dat ze het zo goed de laatste tijd!
 

JMD

Well-known member
Wordt een mooie sportdag zo, zaterdag a.s.: kwalificatie GP Monaco, de laatste bergrit in de Giro, Bertens met een 3e rondepartij en de CL-finale...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wordt een mooie sportdag zo, zaterdag a.s.: kwalificatie GP Monaco, de laatste bergrit in de Giro, Bertens met een 3e rondepartij en de CL-finale...

Daar blijf je wel voor thuis inderdaad. Heerlijk man, lekker de hele dag sport kijken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan