Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Tennis is doorgaans ook niet een sport waarin je fitter wordt van wedstrijden. Je moet echt specifiek werk verrichten op de training.
Federer probeerde tegen Kohlschreiber ook weer een aantal dingen haha. Returns vlak na de stuit op de servicelijn pakken bijvoorbeeld.
 

JMD

Well-known member
Opvallend dat behalve Eurosport geen enkele Nederlandse zender de US Open uitzendt.

Vroeger had RTL5 of Sport1 de rechten, kon je nog zappen tussen Eurosport en RTL/Sport1
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Krajicek tegen Hingis in de vrouwendubbel is net begonnen. En hoera hoera, het is live te zien op Eurosport 2. Vind ik leuk!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met wat voor een prutster staat Krajicek nou weer te ballen? Ze slaat alles uit.
 

Mommiej

Well-known member
Overigens verloor Bertens eerder vanavond met 7-6, 6-7, 6-7 haar 3e ronde in het dubbelspel

Bouchard staat niet meer op schema om op te warmen, kan aanwijzing zijn dat ze zich terugtrekt voor het enkelspel ook
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De dames worden nu toch wel behoorlijk weggeslagen. Met name Mirza speelt echt geweldig. Maar ja, dit is dan ook niet voor niets het duo dat Wimbledon won.
 

JMD

Well-known member
Overigens verloor Bertens eerder vanavond met 7-6, 6-7, 6-7 haar 3e ronde in het dubbelspel

Bouchard staat niet meer op schema om op te warmen, kan aanwijzing zijn dat ze zich terugtrekt voor het enkelspel ook

Waar kan je het warmingupschema zien?

Damn, heb geen Eurosport2 dus kan Hingis niet zien. Zij plaatst zich voor de kwartfinale damesdubbel, eerder al voor de kwartfinale mixed.
 

Mommiej

Well-known member
Waar kan je het warmingupschema zien?

Damn, heb geen Eurosport2 dus kan Hingis niet zien. Zij plaatst zich voor de kwartfinale damesdubbel, eerder al voor de kwartfinale mixed.

Ik las dat op twitter dat zij zich daarvoor al had afgemeld
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beetje jammer dat Federer vandaag de laatste partij speelt op Arthur Ashe. Nu eerst nog twee damespartijen. Pffff. :sad:
 

JMD

Well-known member
Beetje jammer dat Federer vandaag de laatste partij speelt op Arthur Ashe. Nu eerst nog twee damespartijen. Pffff. :sad:

Ja, jammer inderdaad. Tevens begint de avondsessie pas om 1.00 onze tijd, dus dat ga ik echt niet redden.

Morgen de sister act ook pas in de nacht. Tsonga-Cilic wel in onze avond, 2e partij, ze starten om 18.00 NL tijd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een fouten bij Lisicki tegen Halep.

Azarenka speelde wel lekker trouwens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, jammer inderdaad. Tevens begint de avondsessie pas om 1.00 onze tijd, dus dat ga ik echt niet redden.

Morgen de sister act ook pas in de nacht. Tsonga-Cilic wel in onze avond, 2e partij, ze starten om 18.00 NL tijd.

Dan begint Federer dus om een uurtje of half 3. Dat kan ik net zo goed de nacht overslaan. Gaan ze niet zo leuk vinden op mijn werk. En ik zelf trouwens ook niet. Voor een mooie wedstrijd wil ik echt wel een kort nachtje maken, maar later dan een uurtje of 2 gaat me te ver.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel een mooie partij nu tussen Murray en Anderson. Die laatste stijgt boven zichzelf uit in de eerste set en laat echt hele fraaie dingen zien. Symbolisch daarvoor zijn de laatste twee ballen in de tiebreak, waarmee hij van 5-5 naar 7-5 gaat en dus de eerste set wint. Het zit echt heel dicht bij elkaar. Als dit zo doorgaat, voorzie ik een hele mooie vijfsetter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi van Anderson. Die ontwikkelt zich toch aardig op deze manier. Murray was vooral enorm aan het zeiken. Net alsof hij dat met opzet doet om zo de tegenstander uit de flow te krijgen. Ook altijd met die merkwaardige blessurebehandelingen van hem bij achterstand en dan nog merkwaardigere wederopstandingen.

Federer ook lekker door. Balen alleen dat die mooie duels zo vreselijk laat zijn. Eerst steeds al die vrouwenduels waarin de foutenlast enorm hoog is.
Leuke aan de mannenpartijen is dat er een aantal spelers ineens weer goed presteert, na een tijdje matig te zijn geweest. Zie een Lopez, Anderson of een Donald Young bijvoorbeeld.

Kwartfinales mannen:

Djokovic - Lopez
Cilic - Tsonga
Wawrinka - Anderson
Federer - Gasquet


Djoko verwacht ik vrij simpel. Die andere 3 partijen zullen spannender worden denk ik.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haase speelt geen Davis Cup, past niet in zijn schema... Alsof die ene ronde wat uit maakt zeg, hou toch op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan