Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Nog 1 3e ronde mixed bezig. Leuke partij, gaat ook richting 6-6 3e set. Geen TB, dus dat kan ook nog wel even duren... Nou ja, over een half uur wordt het donker.
 

Jozsef

New member
Tennis

Enkelhandige backhand, vol geraakt met wat topspin misschien wel de moeilijkste slag in tennis. Je ziet 't steeds minder, maar zoals Gasquet, Wawrinka en Federer 'm kunnen raken is wel een wapen hoor.
Toen ik vroeger veel (recreatief) speelde vond ik 'm heerlijk om te slaan. Ik had gek genoeg altijd meer moeite met de forehand. Een gevoel waarschijnlijk.
 

erka

Well-known member
Ik vind de forehand echt veel makkelijker. Heerlijk om zo'n topspinforehand te slaan zoals de Spanjaarden. Althans, dat hou ik mezelf voor. Lijkt vast nergens op. Backhand dubbelhandig en dan maar hopen. Loop er nog liever omheen. Slicen lukt nog net maar daarmee bereik je niks, alleen maar passief.

Goed volleyen is trouwens ook moeilijk. Iedereen kan volleyen maar goed controle en plaatsen...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heel mooie dubbel nu op Fox2. Rojer en Tecau tegen Bophanna en Mergea. Wordt echt heel goed gespeeld.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die dubbelpartner van Rojer is echt goed. Fijn duo zo.

Hij serveert alleen iets minder, maar compenseert dat met geweldige volleys en returns. Overigens serveert hij sinds set 2 al stukken beter. Prachtig om te zien hoe ze ook op elkaar ingespeeld zijn.

1-1 in sets inmiddels, maar ik vind toch echt dat Rojer en Tecau beter zijn. Krijgen ook meer kansen, alleen dit moeten ze wel omzetten in breaks, want die Bophanna en Mergea blijven steeds wel gevaarlijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij serveert alleen iets minder, maar compenseert dat met geweldige volleys en returns. Overigens serveert hij sinds set 2 al stukken beter. Prachtig om te zien hoe ze ook op elkaar ingespeeld zijn.

1-1 in sets inmiddels, maar ik vind toch echt dat Rojer en Tecau beter zijn. Krijgen ook meer kansen, alleen dit moeten ze wel omzetten in breaks, want die Bophanna en Mergea blijven steeds wel gevaarlijk.

Precies als je dit typt slaat Tecau twee aces achter elkaar. :D

Maar wat je zegt, ze zijn goed op elkaar ingespeeld. Bizar hoe snel ze anticiperen op elkaar. Beiden ook amper fouten gemaakt sinds ik zit te kijken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind een goede dubbel prachtig om te zien. Ook tactisch vooral en de reactiesnelheid van die mannen is geweldig. De returns worden kiezelhard op je geramd en dan soms in de loop nog zo een volley wegleggen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Break nu voor Rojer en Tecau. Weer volop kansen, maar nu wel een break. Zonet een achterstand gerepareerd in de game van Tecau.

Dit was ook wat er gebeurde in de openingsset. Break maken, break verspelen, kansen op een break en dan de beslissende game verliezen.
Nu konden ze het gelukkig omkeren en hebben ze zelf het voordeel weer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit echt te genieten. Die gasten spelen een waanzinnig mooie dubbelpartij.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is zo, maar speelt niet meer singles.

Muguruza wint de eerste set van Radwanska. De volgende verrassing?

Op basis van hun spel tijdens deze editie niet. Die Mugureza heb ik twee keer zien spelen, maar die speelt echt steengoed.

Vraag is alleen hoelang ze dit volhoudt.
 

Mommiej

Well-known member
4e set niet scherp begonnen van Rojer en Tecau en dat betekent uiteindelijk setverlies. Beslissende 5e set dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan