Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Maar dat is toch de meeste keren hetzelfde. Dan heb je het toch wel een keer gezien.
Er zijn toch ook mensen die een bepaalde film al 100x hebben bekeken omdat ze die zo goed of mooi vinden?
Ik heb bepaalde boeken al wel minstens 10x gelezen, gewoon omdat ik het een mooi boek vind.

Denk dat je het langs die weg moet zoeken.
 

SanMark.

Well-known member
Er zijn toch ook mensen die een bepaalde film al 100x hebben bekeken omdat ze die zo goed of mooi vinden?
Ik heb bepaalde boeken al wel minstens 10x gelezen, gewoon omdat ik het een mooi boek vind.

Denk dat je het langs die weg moet zoeken.

Welk boek heb jij al minimaal 10x gelezen dan ?

Ik heb denk ik wel 3 a 400 boeken in huis en op de Kameleon en de Bob Evers serie na die ik mijn jeugd heb gelezen, heb ik de meeste boeken maximaal 2x gelezen.
 

JMD

Well-known member
Welk boek heb jij al minimaal 10x gelezen dan ?
Diverse boeken van Mart Smeets
De Aanslag
Ontdekking van de Hemel kom ik ook wel in de buurt van 10x gelezen denk ik
Hersenschimmen en Eclips (Bernlef)
Diverse voetbal/sportboeken
 

erka

Well-known member
Lord of the Rings herlees ik elk jaar, al vanaf mijn studietijd en dat was van ver voor de films.

Dat is echt het boek voor mij.
 

JMD

Well-known member
Sinds ongeveer 13.30 regent het op Wimbledon. Finale van de dames gaat gespeeld worden op CC.
 

JMD

Well-known member
Venus maakt de BP niet, Muguruza even later wel. 6-5 voor de SPaanse nu, die nu mag serveren voor de set.
 

JMD

Well-known member
En inmiddels een drievoudige break en kan de Spaanse serveren voor de titel.
30-0 inmiddels.

40-0 nu.
 

JMD

Well-known member
En ze pakt de titel.

Het is de eerste keer dat Venus een GS-finale verliest van iemand anders dan Serena. (De vorige 4 won ze).
 

Reinoud

Well-known member
Muguruza was volgens mij de eerste die beide zussen in een finale klopt. Dat klopt dan wel als Venus in finales alleen van Serena heeft verloren.
 

JMD

Well-known member
Haha het blijft prachtig. Na elk potje tennis kom je wel aan met een feitje.

Lang leve de live-updates van de WImbledon site. Die staat de hele dag aan, en daar kom ik die feitjes tegen. En soms haal ik wat van wikipedia omdat ik iets zelf wil weten (zoals over GS-winnaars zonder setverlies bij de heren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan