Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op Eurosport zeggen ze dat Raonic zo matig is. Ik zie het anders. Federer speelt gewoon foutloos en zet Raonic constant onder druk. Dan ga je vanzelf fouten maken.
 

JMD

Well-known member
Federer bezig aan zijn 100e enkelspelpartij op Wimbledon. Als hij wint zit hij voor de 12e keer in de halve finale (van de vorige 11 verloor hij alleen vorig jaar een halve finale, van Raonic), dat heeft nog niemand ooit gedaan op Wimbledon. (en misschien wel op elk ander GS-toernooi?)
 

Maasveld

Well-known member
Federer bezig aan zijn 100e enkelspelpartij op Wimbledon. Als hij wint zit hij voor de 12e keer in de halve finale (van de vorige 11 verloor hij alleen vorig jaar een halve finale, van Raonic), dat heeft nog niemand ooit gedaan op Wimbledon. (en misschien wel op elk ander GS-toernooi?)
Dat zou jij toch moeten weten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Djokovic vandaag ook wint, wat voor een halve finale hebben we vrijdag dan? Dat kan ??n van de beste tenniswedstrijden aller tijden worden.
 

JMD

Well-known member
Als Djokovic vandaag ook wint, wat voor een halve finale hebben we vrijdag dan? Dat kan ??n van de beste tenniswedstrijden aller tijden worden.
Mwah, dat weet ik niet hoor. Zo sterk vind ik Djokovic ook niet de laatste tijd.

En er zijn dit jaar al 2 duels die moeilijk verbeterbaar zijn (Nadal - Federer in Australi?, Nadal - Muller van afgelopen maandag), laat staan aller tijden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mwah, dat weet ik niet hoor. Zo sterk vind ik Djokovic ook niet de laatste tijd.

En er zijn dit jaar al 2 duels die moeilijk verbeterbaar zijn (Nadal - Federer in Australi?, Nadal - Muller van afgelopen maandag), laat staan aller tijden.

Djoko staat ze anders aardig te raken tegen Berdych, die overigens zelf ook uitstekend staat te spelen.
 

JMD

Well-known member
Djokovic verliest set 1.

Wordt nu geholpen aan schouder. Heeft natuurlijk ook last van het feit dat hij als enige van de kwartfinalisten gisteren speelde.

Federer heeft moeite zijn 4e servicegame van set 3 binnen te halen.
 

JMD

Well-known member
Omdat Djokovic Wimbledon dus niet wint blijft Murray nummer 1 van de wereld, Nadal wordt maandag a.s. nummer 2, Federer wordt nummer 3 als hij Wimbledon wint, anders blijft Djokovic op 3.
 

JMD

Well-known member
En nog weer zo'n wereldpassing... Bovenop de lijn terwijl Raonic die kant perfect afdekte...

3-5.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan