Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Langer zal ook lastig worden vanwege het daglicht.

Daarom. Morgen moet ik uiteraard gewoon weer werken, dus dan kan ik overdag toch niet kijken. Dus laten ze het dan maar beslissen voor het donker is. Maar dan wel vlak voordat het donker is.

Ik vind Muller nu trouwens beter. Zal je zien dat hij zo dadelijk heel knullig zijn servicegame weggeeft...
 

JMD

Well-known member
Zal mij niks verbazen dat de partij van Djokovic naar centre gaat. Dan weet je zeker dat die partij afkomt. Op baan 1 is het nog maar wachten hoe laat de partij klaar is en dan kan je tot een uur of 22.00 spelen.
Djokovic zit dus al een kleine 2 uur te wachten sinds Federer klaar is. Had allang naar centre gekund.
De partij van Djokovic staat nog steeds op de rol, is nog niet gecanceld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maaaan, wat een wedstrijd. En een verdiende winnaar. Vanaf 10-10 was 'ie gewoon beter.
 

JMD

Well-known member
Djokovic komt morgen in actie. Mag hopen dat ze hem op centre court zetten, zeker gezien het voorspelde weer van morgen. En anders 1e op Court 1, want deze partij moet klaar morgen, woensdag moeten ze immers verder met de kwart heren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En toch had ik het Nadal ook wel gegund. Eigenlijk hoop je gewoon op de gehele top-4 in de halve finales.
 

Friesland

Well-known member
Djokovic komt morgen in actie. Mag hopen dat ze hem op centre court zetten, zeker gezien het voorspelde weer van morgen. En anders 1e op Court 1, want deze partij moet klaar morgen, woensdag moeten ze immers verder met de kwart heren.

Djokovic - Mannarino is op CC. Ze beginnen speciaal een uur eerder.
 

JMD

Well-known member
Djokovic morgen als eerste op Centre Court, waar we al om 13.00 NL tijd beginnen (i.t.t normaal 14.00)
 

JMD

Well-known member
Morgen beginnen Centre dus om 13.00 (ipv 14.00), Court 1 zoals normaal om 14.00, maar de overige banen om 12.00 ipv 12.30.

Er moeten morgen 75 partijen gespeeld worden en men verwacht heel slecht weer... (zeker laat in de middag wordt heel veel regen verwacht) Ze gaan dus proberen om zoveel mogelijk voor de buien gespeeld te hebben.
 

JMD

Well-known member
De AELTC heeft een statement afgegeven over het hoe en waarom van het niet schuiven van de Djokovic-wedstrijd.

http://www.wimbledon.com/en_GB/news/articles/2017-07-10/2017-07-10_aeltc_statement.html

Dat safety-issue snap ik, een groot deel van die 30.000 hadden centre in gewild. Alleen had dit voorkomen kunnen worden door direct na het eind van Federer-Dimitrov de partij te verplaatsen (alle Centrecourtbezoekers zaten toen nog binnen en hadden graag gebleven), en een overgebleven dubbel (die er toen waren) achter de hand te houden mocht Court1 snel klaar zijn. Om 19.00 (Engelse tijd) had je die dan alsnog naar een buitenbaan kunnen schuiven.
 

JMD

Well-known member
Voorlopig is het droog op SW19, maar er pakken zich donkere wolken samen boven het mooiste tennispark ter wereld. Er wordt ook regen verwacht het komende uur. Daarna zou het droog worden, en dan pas aan het eind van de middag flinke regen, die ook niet lijkt op te houden vandaag. Het dak boven het centre court is dicht, grote kans dat dat zo blijft de hele dag.

De rest van de week wordt overigens goed weer voorspeld.

Vandaag maar liefst 4 Nederlanders in actie: Ryan Nijboer dubbelt in het juniorentoernooi, maar staat als 5e partij, dus grote kans gezien het weer dat 'dat hem niet gaat worden' vandaag. De overige 3 Nederlanders zijn nu bezig: Haarhuis/Eltingh is aan het dubbelen in het Seniorendubbeltoernooi, op een andere baan doet Richard Krajicek hetzelfde, aan de zijde van Mark Petchey.
 

JMD

Well-known member
Dat is snel. Bij de eerste change-over al direct de dokter voor Djokovic. Lijkt hoofdpijn ofzo... :)

Djokovic overigens als een komeet uit de blokken: 3-0 in no-time.
 

JMD

Well-known member
Apart. Baan 1 ligt al 10 minuten stil met een cover over de baan, vanwege regen. Alle andere banen spelen gewoon door...
 

JMD

Well-known member
De partij Konta - Halep is werkelijk fantastisch om te kijken. De Roemeense heeft de meest onmogelijke ballen terug...

Stond een minibreak voor in de TB 1e set, maar slaat nu een dubbele fout.


Zou de umpire een time violation aan Konta durven geven op Wimbledon? Ze neemt echt extreem lang de tijd voor een service.
Konta verslaat zich. 4-2 voor Halep. Mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan