Tennis

JMD

Well-known member
In het laatste kwart van de dames is het een slagveld, de 3 hoogstgeplaatsten liggen er daar al uit.

Rus staat een set achter en een break voor in de 2e, maar het duel is onderbroken wegens de regen (denk ik, want er is verlichting rond de banen, dus in principe kunnen ze gewoon doorspelen als het droog is)
 

JMD

Well-known member
Griekspoor verliest in straight sets van Nakashima, Vd Zandschulp is wel door naar de 3e ronde, stond 2-0 in sets voor, en halverwege set 3 gaf Fognini op. Normaal gesproken wacht nu vrijdag a.s. Nadal.
 

JMD

Well-known member
Vandaag 3e partij op Court Suzanne Lenglen, Van de Zandschulp - Nadal. De 2 eerste partijen zijn damespartijen, dus normaal gesproken start de partij ergens rond 15.00
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Botic van de Zandschulp gaat zo beginnen aan zijn derde ronde partij tegen Rafa Nadal. Interessante krachtmeting voor de Nederlander.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit nu voor het eerst een volledige wedstrijd van die jonge Alcaraz te kijken. Sprakeloos gewoon. Die jongen beheerst echt alles.
 

JMD

Well-known member
Ik zit nu voor het eerst een volledige wedstrijd van die jonge Alcaraz te kijken. Sprakeloos gewoon. Die jongen beheerst echt alles.
Jep. En die Korda is ook niet slecht. Zoon van... En zijn zussen zijn topgolfsters. Echt een idioot sportieve familie.
 

JMD

Well-known member
Gaat vandaag de 4e nederlaag ooit van Rafael Nadal op Roland Garros plaatsvinden? Hij verliest de 1e set van Auger Aliassime.
 
Bovenaan