Reinoud
Well-known member
Yes, maar wel na twee breaks. Toch wel heel knap.En wint die set
Yes, maar wel na twee breaks. Toch wel heel knap.En wint die set
en gewonnen. Schitterend!Griekspoor serveert zo voor een schitterende overwinning
Ik vind dit echt een droomloting voor van de Zandschulp. Al is hij vrij kansloos tot nu toe.Botic van de Zandschulp gaat zo beginnen aan zijn derde ronde partij tegen Rafa Nadal. Interessante krachtmeting voor de Nederlander.
Die gaat dan ook het toernooi winnen.Ik zit nu voor het eerst een volledige wedstrijd van die jonge Alcaraz te kijken. Sprakeloos gewoon. Die jongen beheerst echt alles.
Ik denk dat die jongen de komende 15 jaar heel veel toernooien gaat winnen.Die gaat dan ook het toernooi winnen.
Als hij het mentaal volhoudt wel.Ik denk dat die jongen de komende 15 jaar heel veel toernooien gaat winnen.
Jep. En die Korda is ook niet slecht. Zoon van... En zijn zussen zijn topgolfsters. Echt een idioot sportieve familie.Ik zit nu voor het eerst een volledige wedstrijd van die jonge Alcaraz te kijken. Sprakeloos gewoon. Die jongen beheerst echt alles.
Inderdaad, die staat ook zeker niet slecht te spelen. Nog maar 21 ook.Jep. En die Korda is ook niet slecht. Zoon van... En zijn zussen zijn topgolfsters. Echt een idioot sportieve familie.