Tennis

Friesland

Well-known member
Met 40-0 leek het een makkelijke servicegame voor Djokovic te worden, maar het werd uiteindelijk een lang gevecht, waarna hij zich uiteindelijk toch als eerste voor de tiebreak kwalificeert.

erka

Well-known member
Wauw. Wat een wedstrijd.

En ik vind het mooi dat Djokovic wint. Ik begon het hem te gunnen.

JMD

Well-known member
Jammer zo'n tie-break, laat ze lekker doorspelen. Je krijgt een hele andere dynamiek zo.

Klopt. Ik vind het idd ook jammer, maar ik snap de beslissing van het organisatiecomit? wel dat ze dit hebben gedaan.

Djokovic gewoon de beste in de tiebreaks. Federer zijn grote kans gehad met die 2 matchpoints, maar Djokovic maakte een wereldbal op het 2e MP.
Jammer van Federer, ik gunde het hem meer, maar diep diep diep respect voor Djokovic.

JMD

Well-known member
Haha, ik een uur geleden tegen de vrouw: 'het is bijna afgelopen, je mag zo tv kijken'
Mooi potje :duim:

Ga haar dan maar vertellen dat er nog een damesdubbelfinale aankomt.

Weet niet of er mensen hier gisteravond de herendubbelfinale hebben gekeken, maar die was ook episch. Duurde bijna 5 uur. Ik kon alleen de eerste 3 sets zien, maar die duurden elk meer dan een uur. En geen enkele break in die sets. Ze waren pas rond 10 uur klaar, vandaar dat de damesdubbelfinale (die daarna zou plaatsvinden) nu nog gespeeld wordt. Want normaal is het slot aan de mixedfinale, maar die is verschoven naar baan 1, eerder op de dag. :p

Pascallovic

Well-known member
Overigens als je zo'n finale als vandaag ziet is het belachelijk dat de vrouwen net zo veel als de heren krijgen. Die staan maar 4 uur langer op de baan om echt amusement op hoog niveau te bieden. Wat een klassieker weer.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wtf....

rus-kan-niet-stunten-in-tweede-ronde-wta-toernooi-boedapest.jpg

de waan

Well-known member
Ik zou eerder zeggen: Atp!

Kut, grapje mislukt. Het is WTA, ik dacht WTF.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Haase valt binnenkort uit de top 100 bij het tennis, waardoor je bij de heren helemaal geen Nederlander meer vast op Grandslams hebt. Ben benieuwd of ie zich nog kan terugknokken of dat dit het is en we het een lange periode zonder Nederlandse heren op een GS moeten doen. Het is niet dat er ook maar enig talent in de buurt van de top 100 komt momenteel.

JMD

Well-known member
Monfils verslaat zojuist Bautista Agut in een spannend duel van bijna 2,5 uur. Mag over een paar uur de baan weer op tegen Nadal... (Duel tegen Bautista Agut was overgebleven van gisteren...)

JMD

Well-known member
Nadal zonder te spelen door, Monfils gaf op, vond het risico op een blessure te groot.

JMD

Well-known member
Ai, Bertens verliest van Venus Williams in Cincinatti. Vorig jaar won ze dat toernooi, dus ze gaat zakken op de lijst. Ze staat virtueel nu 6e, maar als Svitolina haar volgende partij wint gaat zij Bertens ook voorbij. En ook Serena kan Bertens nog voorbij.

Bovenaan