Tennis

Jamel

Administrator
Forumleiding
Federer staat in de vierde set weer een dubbele break voor. Ik vind hem vandaag ook gewoon beter dan Djokovic, maar hij maakt om onbegrijpelijke redenen teveel fouten in de tiebreaks.

JMD

Well-known member
Federer staat in de vierde set weer een dubbele break voor. Ik vind hem vandaag ook gewoon beter dan Djokovic, maar hij maakt om onbegrijpelijke redenen teveel fouten in de tiebreaks.
Precies.

Is nog helemaal niet gebroken, en Djokovic al 5x.

Ooit verloor Krajicek van Kafelnikov in de US Open zonder dat de Rus hem gebroken had. Maar dat zat qua breaks veel dichter bij elkaar, want Krajicek brak Kafelnikov ook maar 1x.

JMD

Well-known member
Djokovic heeft nu pas (eind set 4 dus) zijn eerste breakpoint op de service van Federer...

erka

Well-known member
Het kans dus toch nog beter dan gisteren.

Echt, hierbij zijn alle andere tennissers behalve Nadal gewoon beginners.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Erg benieuwd naar de vijfde set. Het zal vermoedelijk staan of vallen met de fitheid van beide heren. Puur op tennis is Federer zogezegd beter vandaag.

PES5

Administrator
Forumleiding
Djokovic zal beter moeten gaan serveren om kans te maken op de winst. Bij Federer verwacht ik dat hij het toch steeds niet meer vol kan houden om zo dwingend te spelen, maar hij blijft maar gaan. Serverend heel sterk. Forehand vandaag iets minder, maar zijn slice gaat zo ongelooflijk laag en strak vandaag. Op die manier kan hij Djokovic weghouden van de backhand cross winners.

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is alsof Djokovic pijn heeft bij het serveren. Kan niet de slice service naar buiten spelen zoals hij normaal veel doet.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rebreak! Wauw.

Djokovic serveert inderdaad niet meer zo goed, zoals PES5 al zei. Terwijl Federer niet meer echt tot zijn aanvallende tennis komt. Vermoeidheid speelt een grote rol bij beide heren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Beiden serveren nu minder.

Maar wat een spanning zeg. Puntje van de stoel bij ieder punt.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ze krijgen het beiden niet meer voor elkaar om het voetenwerk rond te krijgen voor een winner.

Echt een slijtageslag.

Friesland

Well-known member
"Djokovic leidt 11 spellen tegen neg... tien." Ja, als het 11-9 zou zijn, dan was het al afgelopen geweest, mr. Umpire. ;)

Bovenaan