Tennis

JMD

Well-known member
Vroeg ik mij ook af. Het lijkt mij niet fijn om zwarte kleding aan te hebben in de felle zon.
Dat ook ja. Maar ook als dat allemaal in het wit zou zijn vind ik het er nog niet uitzien... En zo'n strakke legging om je complete benen lijkt me sowieso erg warm (laat staan als het zwart is).

JMD

Well-known member
Voor het eerst in 76 GS's dubbelen de Bryanbroers niet samen, Bob raakte in Madrid geblesseerd, Mike heeft een andere partner, en verliest zojuist zijn eerste ronde.

JMD

Well-known member
Bertens eenvoudig door, 6-2 6-1, donderdag a.s. weer tegen een Witrussische, Sasnovich.

JMD

Well-known member
Sock (USA, 14) verliest van een lucky-loser, Zopp. Die komt nu in de 2e ronde Bemelmans tegen, ook een lucky-loser... :p
Maar liefst 8 LL in het schema van 128 in totaal.

Bestaat niet meer

Well-known member
Vandaag ook weer zege zonder problemen voor Bertens. Zaterdag 3e ronde tegen Kerber wordt serieuzer. Vanaf nu normaal gesproken komt ze alleen nog speelsters uit top-15 tegen.

ElSimao

Active member
Nadal gisteren al makkelijk gewonnen van Pella. Hoop dat ie ook deze editie weer gaat winnen. Ben in de onderlinge strijd voor Federer, maar Nadal mag zo dicht bij komen als mogelijk is. Absolute kampioen en daarbij een sympathieke jongen.

JMD

Well-known member
Giorgi mocht 2x serveren voor de partij tegen de als 10e geplaatste Amerikaanse Stephens, maar verknalde het steeds. De Amerikaanse wint 8-6 in set 3.
Kvitova komt weer niet ver op RG, verliest in 2 TB van Kontaveit.

Friesland

Well-known member
Complete blamage van Pliskova, zeg, vooraf een van de grootste titelkandidaten. Ze pakt slechts 3 games tegen Sjarapova.

Friesland

Well-known member
Op de baan waar ze moet spelen worden in ieder geval nog 4? sets gespeeld voor ze aan de beurt is.

Bovenaan