Tennis

JMD

Well-known member
2e partij na 11.00 morgen voor Hogenkamp, na een herenpartij. Wordt dus normaal gesproken niet voor 13.30
 

Friesland

Well-known member
Bertens zit in de derde partij op baan 7.
Het duo Haase / Middelkoop speelt de vierde partij op baan 9 en Koolhof speelt met zijn Nieuw-Zeelandse dubbelpartner de vierde partij op baan 10.
 

erka

Well-known member
Nog even terugkomend op Haase. Ik ben al jaren geen fan van hem. Hoe hij zich nu ook weer zelf uit de wedstrijd praat. Het is gewoon een dikke drol.
 

JMD

Well-known member
Ik zie het, baan 10 en 11 bestaan niet.

10 bestaat volgens mij nog wel, maar wordt (voorlopig) niet gebruikt. 11 maakte deel uit van 3 banen naast elkaar (7,9,11), maar 7 en 9 zijn vergroot (althans: de tribunes), en daardoor liggen 7 en 9 nu op de plek waar vroeger 7, 9 en 11 lagen.
Ook bv. baan 2 is gesloopt.

Ik denk dat men wacht tot alles gerenoveerd is, en dat men dan de banen opnieuw nummert.
 

JMD

Well-known member
Hogenkamp gaat zo de baan op.
Op baan 7 is de eerste partij klaar, nog 1 herenpartij en dan Bertens.
 

JMD

Well-known member
Niet geheel onverwacht is Hogenkamp vooralsnog kansloos tegen Sharapova. 1e set in no-time voor de Russische.
 

Friesland

Well-known member
Dat is toch wel een hele ommekeer naar de 6-1 in de eerste set en een break achter in de tweede set.
 

JMD

Well-known member
Nadal door, stond gisteren 2-0 in sets voor, maar 0-3 achter in set 3. Maakte de break snel ongedaan, maar had een lange TB nodig (11-9) om toch in 3 sets klaar te zijn.

Sharapova nu 2e breakpoint van deze game.
Hogenkamp verslaat zich en dus 3-2, op service weer.
 

JMD

Well-known member
Ai, Hogenkamp had 2 BP's in de 6e game om weer op 4-2 te komen, maar die maakt ze niet. 3-3.
In de game erna heeft Sharapova 2 BP, maar Hogenkamp werkt ze weg. Sharapova blijft echter druk geven en pakt toch uiteindelijk de game. 4-3 nu voor Sharapova.
 

JMD

Well-known member
Jammer, SHarapova op het eind net iets beter, ze zette een tandje bij bij de 3-0 en vervolgens maakt Hogenkamp geen game meer.
 

Friesland

Well-known member
Hogenkamp verliest na de 3-0 voorsprong zes games oprij. Ze heeft er tenminste een wedstrijd van gemaakt, in tegenstelling tot Arantxa Rus afgelopen zondag.
 

JMD

Well-known member
Bertens gaat zo beginnen, want ook de 2e partij op haar baan is klaar. Dat is dan nog best snel gegaan, om 11.00 begonnen, 1 uur de baan af wegens regen en dan toch om 16.30 de baan op na 2 herenpartijen...
 
Bovenaan